MayaM Skrevet 19. mai 2007 #1 Skrevet 19. mai 2007 Når jeg sitter å leser litt her og der, så merker jeg at jeg er super misunnelig på de danske damene som har Bryllypsklar. Det er et knall forum med mange aktive og man har delt inn i ulike bryllupskategorier. Skulle ønske vi hadde et lignende jeg... Er det bare meg?
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 Vi har jo forumet på dittbryllup.no, da... Men jeg personlig liker ikke det i det hele tatt. Altfor treigt, og i tillegg så er det jo ALDRI noen som fjerner verken spam eller gamle/mangedoblede innlegg... Så ja, jeg savner et skikkelig bryllupsforum, som har dedikerte moderatorer!
Gjest Ballerina Skrevet 19. mai 2007 #5 Skrevet 19. mai 2007 Dere kan jo starte et eget bryllupsforum? Hvordan gjør man det da?
Tabris Skrevet 19. mai 2007 #6 Skrevet 19. mai 2007 Du kan enten kjøpe et domene eller bruke noen av de gratis nettstedene som er å finne. Ellers laster man vel ned et forum-template fra phpBB, vBulletin eller noen av de andre? Vet ikke helt nøyaktig hvordan det gjøres, sånn i detaljer. Har bare erfaring som moderator på forum, har aldri vært admin som har gjort selve oppstarten.
Gjest Frysepulver Skrevet 19. mai 2007 #7 Skrevet 19. mai 2007 Tror det er www.diskusjonsforum.no som tilbyr gratis forum - ferdig lagt opp. Du kan velge litt når det gjelder oppsett og utseende m.m - men er dritenkelt. Jeg klarer ikke koble til en printer engang, men jeg klarte helt fint å opprette forumet og administrere det. Dessverre tok det altfor mye tid, i tillegg til at enkelte bråkmakere hadde et ønske om å lage litt bøll, så jeg la det ned
Gjest lillebøll Skrevet 19. mai 2007 #8 Skrevet 19. mai 2007 Kanskje jeg skal mitt eget bryllupsforum? Hmm.. Gøy! Må bare finne noen å gifte meg med først så jeg kan bidra litt og
MayaM Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. mai 2007 Kan du ikke være på det danske? Så klart kan man være på det danske. Men det er ikke til å komme fra at man trives best med "sine egne", fordi tradisjoner og lignede er ikke helt likt over landegrensene
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2007 #10 Skrevet 19. mai 2007 Her er et, men det er ikke særlig aktivitet der inne ennå, kommer kanskje etterhvert http://www.bryllupsnett.no/forum/YaBB.pl
MayaM Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 19. mai 2007 Her er et, men det er ikke særlig aktivitet der inne ennå, kommer kanskje etterhvert http://www.bryllupsnett.no/forum/YaBB.pl Det fantes jo! Hurra!! Da har vi plutselig 2
Gjest Vampyra Skrevet 19. mai 2007 #12 Skrevet 19. mai 2007 Det er jo slik Kvinneguiden ble startet, som et bryllupsforum!
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2007 #13 Skrevet 19. mai 2007 Når jeg sitter å leser litt her og der, så merker jeg at jeg er super misunnelig på de danske damene som har Bryllypsklar. Det er et knall forum med mange aktive og man har delt inn i ulike bryllupskategorier. Skulle ønske vi hadde et lignende jeg... Er det bare meg? Helt enig med deg. Tipset KG om slike inndelinger når de skulle legge om, men virker ikke som de er interessert i det.
Kykkelikokos Skrevet 20. mai 2007 #14 Skrevet 20. mai 2007 Det hadde vært veldig greit med et eget bryllupsforum, ja. Da slipper man alle disse andre fra andre kategorier som bare stikker innom for å lage kvalm.
Gjest lillebøll Skrevet 20. mai 2007 #15 Skrevet 20. mai 2007 Da har jeg lager et forum til dere. Kom innom og lag litt liv da
Saeria Skrevet 20. mai 2007 #16 Skrevet 20. mai 2007 Det hadde vært veldig greit med et eget bryllupsforum, ja. Da slipper man alle disse andre fra andre kategorier som bare stikker innom for å lage kvalm. Skjønner jo at det er kjipt, men sånn er det i alle forum. Selv om jeg ikke skal gifte meg helt enda synes jeg det er koselig å være her for å bli inspirert, se på kjoler og være litt med på diskusjoner eller rett og slett spørre om ting jeg lurer på i forbindelse med mitt kommende bryllup. (Ja, det er noen år til da)
Kykkelikokos Skrevet 20. mai 2007 #17 Skrevet 20. mai 2007 Skjønner jo at det er kjipt, men sånn er det i alle forum. Selv om jeg ikke skal gifte meg helt enda synes jeg det er koselig å være her for å bli inspirert, se på kjoler og være litt med på diskusjoner eller rett og slett spørre om ting jeg lurer på i forbindelse med mitt kommende bryllup. (Ja, det er noen år til da) Det er jo helt OK. Men noen kommer bare innom for å snakke nedsettende om andres valg og ønsker.
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2007 #18 Skrevet 21. mai 2007 http://bryllup.diskusjonsforum.no/ flere som kommer inn på lillebøll sin bryllupsforum??
tinatutsa Skrevet 2. april 2008 #19 Skrevet 2. april 2008 (endret) Det har kommet et nytt norsk bryllupsforum på www.bryllupiutlandet.no. Den handler ikke bare om bryllup i utlandet men også om bryllup i norge. Vi er fortsatt i oppstartfasen men det ligger en del interessante artikler allerede. For dem som har lyst til å skrive om bryllup/kjærlighet osv. trenger vi flere engasjerte personer som liker å skrive om nettopp det. Send en email til XXXXX og dine innlegg vil publisert i artikkel oversikten. Vi er også på jakt etter personer som syns det er gøy å være moderator på forumet og delta aktivt i diskusjonene. Mailadresse slettet ihht reglene. Camilla (mod) Endret 2. april 2008 av Camilla
MrsG Skrevet 2. april 2008 #20 Skrevet 2. april 2008 da har jeg registert meg her http://bryllup.diskusjonsforum.no/ :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå