anka Skrevet 31. mars 2002 #1 Del Skrevet 31. mars 2002 Blir utdrikkningslaget holdt? _________________ Don`t worry, be happy!! 1212[ Dette Innlegg er endret av: anka den 2002-03-31 12:18 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 31. mars 2002 #2 Del Skrevet 31. mars 2002 (endret) * Endret 2. mai 2008 av Fakse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose Skrevet 31. mars 2002 #3 Del Skrevet 31. mars 2002 Jeg tror de har planer om å drikke oss ut (eller drite oss ut da jeg er avhooldsmenneske : ) siste torsdagen før bryllupet. Dette fordi mange av gjestene bor på en helt annen kant av landet enn der bryllupet avholdes og forloverne bor, men gjestene tar da langhelg og blir med på utdrikkingslaget også (vel og merke den yngre garde selvsagt : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøya*0803 Skrevet 31. mars 2002 #4 Del Skrevet 31. mars 2002 I Ditt Bryllup står det at utdrikkingslaget skal være i løpet av de siste to ukene. Den siste måneden er vel like greit å si. Det er jo sant at det kommer ann på hvor de bor i landet, de som skal være med. For min del håper jeg at det er unnagjort før den siste uken. Den blir nok brukt til å fikse alt man har glemt Ragnhild, anka lager de overskriftene hun vil. Er det for slitsomt å trykke på en knapp, får du vel bare la være, da 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunhild Skrevet 31. mars 2002 #5 Del Skrevet 31. mars 2002 Vet ikke om det er noen fast regel på dette, det vil nok variere. Jeg vet at mitt utdrikningslag skal holdes neste lørdag, det er ei uke før bryllupet. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anka Skrevet 31. mars 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 31. mars 2002 Takk for svarene!! Ragnhild hvis det plager deg så fært, kan du vel bare drite i klikke på innleggene som jeg skriver. Skjønner ikke problemet ditt!!! Takk Frøya*0803 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viwi Skrevet 31. mars 2002 #7 Del Skrevet 31. mars 2002 ragnhild kom med et godt tips syns jeg! Er en god ide at vi gjør sidene enklere for oss alle her inne å bruke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anka Skrevet 31. mars 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 31. mars 2002 Unskyld meg, men nå må dere kutt ut. De temaene som jeg synes ser interesante ut ser jeg på, de som jeg ikke synes ser interesante ut gidder jeg ikke se på. Det synes jeg dere som ikke liker mine "overskrifter", burde gjøre også. I stede for å si hvordan andre skal formulere sine spørrsmål. SKJERP DERE!!!!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svenskbrud Skrevet 31. mars 2002 #9 Del Skrevet 31. mars 2002 Kan inte göra annat än att hålla med övriga ovan! Skriv en mer beskrivande text än "när..?". Det kan ju betyda vad som helst; när... gifter ni er? när...är möhippan? när... skickar ni inbjudningarna? etc... Och du anka... var liiite mer vänligare när du svarar på konstruktiv kritik! Ingen vill dig något illa, utan alla vill dig bara väl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wok Skrevet 1. april 2002 #10 Del Skrevet 1. april 2002 Mellom fire og to uker før bryllupet synes jeg er passe. Siste helga er for seint etter min mening. Til slutt: Anki, da, hun brukte ord som 'vær så snill' og 'håper ikke du blir sur'...da er det vel litt overdirvelse fra deg å bli så hissig, kanskje? Jeg sitter i utlandet på u t r o l i g treg maskin, og synes det er greit å vite hva slags tema jeg klikker meg inn på. Da er presise titler til god hjelp. (Men hvis du ikke vil ta imot råd fra andre, så er det greit, ikke bli sinna på meg, da...) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 1. april 2002 #11 Del Skrevet 1. april 2002 (endret) * Endret 2. mai 2008 av Fakse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 1. april 2002 #12 Del Skrevet 1. april 2002 Enig i at vi "bør" benytte litt mer "presise" titler.... det gjør det hele litt mer oversiktlig. Også kanskje vi unngår 3 "like" tråder rett etterhverandre??? Ellers syns jeg vi kan la være om krangle om slke bagataller - tåplig! ..og imorgen er det på jobb igjen - påsken har vært ganske OK. 1212[ Dette Innlegg er endret av: usikker den 2002-04-01 09:43 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 1. april 2002 #13 Del Skrevet 1. april 2002 Enig med Ragnhild...og så vidt jeg husker var det en tråd fra moderator/Gry om at trådene SKULLE ha logiske overskrifter....som en del av reglementet her....så da er det jo egentlig ikke noe å diskutere eller....12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2002 #14 Del Skrevet 1. april 2002 Enig i at vi bør ha bedre overskrifter. Kjedelig å kikke på en rekke innlegg man ikke aner hva omhandler! Synes det burde være en plikt som KG-bruker å gjøre det enklest mulig for alle andre også. Dessuten er det vanskelig å skille trådene fra hverandre når de ikke ha noen meningsfyllt tittel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2002 #15 Del Skrevet 1. april 2002 Halloen folkens Dere har jo sklidd heeeeeeeeeeeeeeelt ut Uansett - jeg er så heldig at jeg vet når mitt utdrikkingslag blir - det blir nå førstkommende lørdag 6 Min samboer hadde utdrikkingslaget sist nå på lørdag som var gjett om de hadde det gøy. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2002 #16 Del Skrevet 1. april 2002 Glemte å si at flere steder i verden er det faktisk vanlig å ha utdrikkingslaget dagen før bryllupet. Men jeg er nå glad at det ikke er tradisjon for det her i Norge. Hadde jo risikert at brudgommen ikke dukket opp det samme med bruden da.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2002 #17 Del Skrevet 1. april 2002 Er så enig med Ragnhild!!! Gidder ikke en gang klikke meg inn på innlegg av typen "Svar meg, pliiis!"o.l. Dersom overskriften viser hva innlegget virkelig handler om, vil det bli ryddigere, og kanskje også flere svar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 1. april 2002 #18 Del Skrevet 1. april 2002 Om jeg får blande meg.!? (som jeg pleir , sorry for det!) Så ville jeg bare si det. Om overskriftene ikke ser så apetittlige ut, så kutter dere ut å lese dem. Er de "halv ferdig " som denne, så må du jo vere liiiit interisert i å lese de vel,Ragnild. Eller ?Du gikk jo inn! Du har vel ikke såå dårlig , at du ikke kan gå inn å se hva det er hun spørr om, og så må ut igjen? Men jeg er litt enig med henne jeg. (litt!)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 1. april 2002 #19 Del Skrevet 1. april 2002 (endret) * Endret 2. mai 2008 av Fakse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå