Idun Skrevet 7. mars 2003 #1 Skrevet 7. mars 2003 Hei... Det skjer...slik er det bare. At huden forandrer seg... Ikke moro, men vanskelig å unngå. Det innser jeg. Har nettopp passert 30 og godtar at smilerynker og bekymringsrynker begynner å vise seg. Men...i det siste har jeg fått en del større porer i huden i ansiktet. Sikkert ikke flere enn meg som ser det, men det irriterer. Føler jeg er flink til å rense huden. Bruker tonic, skrubber og tar maske i blant. Det jeg lurer på er, finnes det produkter som noen kan anbefale meg mot dette problemet? Er den eneste løsningen å gå til en hudpleier? Eller må jeg bare godta at det er slik? Har ikke uren hud ellers, men kombinasjonshud. Tips tas imot med takk... :blunke: Dere kunnskapsrike kvinner, skriv i vei! Koz, Idun.
Gjest care Skrevet 7. mars 2003 #2 Skrevet 7. mars 2003 Røker du? I sa fall så får man store porer i ansiktet av å røyke. Hvis ikke, ja da vet jeg ikke :blunke:
Idun Skrevet 7. mars 2003 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2003 Hm...er redd for at jeg gjør det ja. Har trappet kraftig ned etter jul...og når jeg flytter inn i nytt hus om en måned, håper jeg å være røykfri. Så får vi håpe at forfengeligheten er sterkere enn røykesuget...*ler* Takk for svar! Har noen andre forslag, så kom med dem. :blunke: Koz, Idun.
Lisle Skrevet 7. mars 2003 #4 Skrevet 7. mars 2003 jeg har aldri røkt og jeg har også fått noen åpne porer. de befinner seg kun i kinnene mine like under øynene. har jeg på meg underlagskrem og pudder synes de ikke men ellers vel. aner ikke om andre ser de, har ikke fått noen kommentarer og ikke har jeg spurt men jeg liker dem ikke og jeg ser dem men sålenge jeg ikke er flau over dem så hoho først vil jeg bli kvitt kvisene mine, de er styggere
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2003 #5 Skrevet 7. mars 2003 Mener å ha hørt noe om at porene blir større når men blir eldre. Når det evt. begynner vet jeg ikke.
orakel Skrevet 7. mars 2003 #6 Skrevet 7. mars 2003 Det er nok litt arvelig betinget også. MEN - RØYKING spiller så avgjort en stor rolle her. Er selv forhenværende røyker og nærmer meg de tredve. Bare uker etter at jeg sluttet merket jeg STOOOOR forskjell på huden i ansiktet. Jeg har spandert på meg dyprens hos hudpleier og prøver ut nye produkter. Har ikke vært så flink med peeling og masker før, det har jeg vært en stund nå. Det også hjelper stort. Et godt tips: Kutt ut røyken Bruk pengene på jevnlig hudpleie på salong og gode produkter. (Jeg tror at jeg om en uke eller to kan hive meg på Dermalogica-hyllesten her inne. Prøver det ut nå og foreløpig ser det meget lovende ut.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå