Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tanita
Skrevet

Hva er ditt favorittplagg for denne sommeren? :sol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir som andre sommere, en lys lett sommerkjole

Gjest Frøken Titt
Skrevet (endret)

Tunikaer og kjoler. Vanskelig å nevne en.

Har en fin lys gul heklet Tunika. Veldig glad i den.

Endret av Frøken Titt
Skrevet

Tror det må bli en liten tunika i hvitt - ikke at jeg har prøvd noe sånnt enda - men jeg skal :ler:

Skrevet (endret)

På jobb tror jeg nok det blir et noen Capri bukser i lin og vanlig dressbuksestoff og noen kortarma skjorter (en lys blå, noen hvite, noen svarte og en gul) Hjemme blir det nok bikini og shorts (håper jeg) og diverse lette sommerkjoler. Ellers tror jeg også det blir de to lange smale linskjørtene med splitt bak som jeg allerede har hatt i mange år allerede. Et svart og et gammelrosalilla aktig. De er flittig brukt hver sommer og like fine

Endret av kitekatt
Skrevet (endret)

hææ, hva skjedde nå?

Endret av kitekatt
Skrevet

Jeg har skaffet meg en søt sommerkjole fra B-Young som jeg liker veldig godt. :tommel:

Skrevet

Tja, jeg har ikke fått kjøpt så all verdens mye sommerplagg enda. Men forløpig er favorittene en gul heklet tunika fra Sisters Sisters, et hvitt bomullsskjørt fra LOGG(Hennes), en blå kort bomullskjole fra Hennes.

Det blir nok mer etter hvert...

Skrevet

Kjøpte en sort linbukse i dag. Regner med at den blir mye brukt.

Skrevet

Mitt favoritt plagg, som jeg blir å bruke sååå mye i sommer, er en kjempefin tunika/kjole fra Floyd. Den er turkis, svart og hvit. Kan brukes både med og uten tights under.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Utvalget i år blir vel heller begrenset grunnet økende livvidde, men jeg satser på å bruke noen av mine mange sommerkjoler dersom været tillater slikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...