Gjest Gurii Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Hei. Hvor mye koster i.d mineral veils og hva hjelper det egentlig på? skal jeg ta det på etter i.d pudderet eller før? Takk for alle svar..
Saeria Skrevet 19. mai 2007 #2 Skrevet 19. mai 2007 Nå har jeg ikke prisen i hodet, men veil skal absorbere oljer som huden produserer i løpet av dagen sånn at du ikke blir så blank i pannen. Dette gjelder vel spesielt de som har en litt fet hudtype. Du kan bruke både over og under og påføre mer i løpet av dagen. Selv har jeg brukt veil, men må si jeg er mye mer fornøyd med KMM Bare. Det er veil det også, men med min fete hudtype har Bare vist seg å være mye mer effektiv. Bare koster 200 kroner og er verdt hvert eneste øre! Her finner du Bare: http://www.kissme.no/nettbutikk/gruppe/list/25,31
Gjest Frøken Titt Skrevet 19. mai 2007 #3 Skrevet 19. mai 2007 (endret) Jeg tar det på etterpå. Den ene og eldste veilen er jo transparent. Tar den på etter ID foundation og warmth. Kjempe kjekk å friske opp fjeset på hvis jeg blir fet i huden. Endret 19. mai 2007 av Frøken Titt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå