Gå til innhold

Har du dette bildet da?

Bildeundersøkelse  

55 stemmer

1. 1. Har du dette bildet?

• Ja
      0
    • Nei
      51
    • Ønsker meg det
      2
    • Har hatt det
      3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Fjellsippa
Skrevet

Har aldri sett det før.

Gjest Piper
Skrevet

Har det ikke, og kommer ikke til å skaffe meg det heller. Ingen av de jeg kjenner har det heller, så i min krets er det ikke så vanlig.

Skrevet

Har sett det, men har det ikke. Kunne faktisk tenke meg å ha det i A4 strl på gjestedoen eller noe, for det er et kult bilde.

Skrevet

Nei, det har jeg ikke, men broren min har det.

Skrevet

Nei, men jeg vet av flere som har det.

Skrevet

Hadde det på rommet mitt da jeg bodde i kollektiv. Kult bilde egentlig, men ikke så gøy når "alle" har det. Kjenner flere som hadde det, og andre bilder i samme serie, på den tiden jeg også hadde bildet. Minst en av dem har bildet hengende i stuen fortsatt..

Gjest Frøken Titt
Skrevet

Jeg har hatt det.

Gjest Frysepulver
Skrevet

2 vennepar av meg har det, ihvertfall som jeg kommer på i farten. Selv har jeg det ikke

Skrevet

Jeg har det ikke selv, men jeg tror faktisk jeg kjenner 5-6 stykker som har bildet i en eller annen form på veggen. Etter at IKEA begynte å selge bildet, ja, da har det virkelig blitt en del mennesker som har bildet.

Bildet er kult nok - men veeeeldig oppbrukt - synes jeg. :)

Skrevet

Jeg har ikke bildet, og ikke skal jeg ha det heller. Jeg blir skjelven og svett i hendene av å se på det. Det er jo laaaaangt ned.

Men bildet er fint da. :)

Skrevet

har hatt.. dvs søskentet mitt hadde det på rommet sitt til h*n flyttet ut. Men det er jo da 7-8 år siden.. nå vet jeg ikke hvor det er

Skrevet

aldri hatt det, men kjenner til bildet da, er vel et slikt bilde som "alle" har, ja ...

Gjest Bellatrix
Skrevet

Nei. Bildet er kult i seg selv, men det blir ikke like kult når "alle" har det.

Skrevet

Jeg har ikke bildet...ingen jeg kjenner har det heller.

Skrevet

Nei. For mange som har det. En bekjent har det som cover på plata si, med dem på, det var faktisk veldig kult.

Skrevet (endret)

Nei, men syns det er et kult bilde.

Endret av Kosemose
Skrevet

Jeg har det ikke, men det henger ett på jobben. Synes ikke det er så vannvittig kult bilde heller jeg da.

Skrevet

Mamma har det.

Som nevnt i en annen tråd, jeg kjøper kun original kunst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...