Gå til innhold

Har du dette bildet?

Michelangelo  

105 stemmer

1. 1. Har du dette bildet?

• Ja
      3
    • Nei
      102

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Piper
Skrevet (endret)

Har det ikke, og har heller ikke sett det hos noen av de jeg kjenner.

Endret av Piper
Gjest Bøllefrøet
Skrevet (endret)

Ja, merka det. Klarte ikke legge inn sånn link på det nye KG, tydeligvis, så prøvde å legge inn hele. Nå skal det funke.

Endret av Bøllefrøet
Gjest Frysepulver
Skrevet

Ja, det er vanlig.

Nei, jeg har det ikke.

Ja, jeg er uvanlig ;)

Skrevet

Nei, det har jeg ikke. Har ikke sett det hos noen andre heller.

Gjest lillebøll
Skrevet

Sett det litt for mange plasser til å ha det selv.

Skrevet

Nei, jeg har det ike. Ja, jeg har venner som har det.

Er det fint? Ja.

Er det litt for vanlig? Ja.

Skrevet

Kjenner ingen som har det, og har det ikke selv heller. Ikke min type kunst.

Men har sett det på Skeidar eller Bohus eller en av de andre store møbelkjedene, så det er nok ganske vanlig ja.

Gjest Frøken Titt
Skrevet

Nei, men noen jeg kjenner har det. Det tells litt? :P

Skrevet

Jeg har det, men kjenner ingen som har det samme.

Skrevet

Har ikke dette bildet og orker ikke denne stilen heller.

Skrevet (endret)

Hehe, "veldig vanlig?" Nei jeg har det ikke, men jeg har vært i det sixtinske kapell i Roma og sett det "live". Denne plakaten er et utsnitt av et stort takmaleri av Michelangelo, og forestiller Gud som overfører liv til Adam: http://home.no.net/wbakkeli/renessanse/skapelsestor.jpg

Utrolig flott og overveldende. Hvis man har et kapell å henge det i... Og nei, jeg har ikke sånne plakater over soffaen hjemme.

Innlegg endret. Reglene

pasha mod

Endret av Pasha
Skrevet

Har ikke, og har aldri sett noen ha et slikt bilde...

Skrevet
Sett det litt for mange plasser til å ha det selv.

Enig.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Hehe, "veldig vanlig?" Nei jeg har det ikke, men jeg har vært i det sixtinske kapell i Roma og sett det "live". Denne plakaten er et utsnitt av et stort takmaleri av Michelangelo, og forestiller Gud som overfører liv til Adam: http://home.no.net/wbakkeli/renessanse/skapelsestor.jpg

Utrolig flott og overveldende. Hvis man har et kapell å henge det i... Og nei, jeg har ikke sånne plakater over soffaen hjemme.

Innlegg endret. Reglene

pasha mod

Ja, jeg er klar over at det kommer derfra, men det er den delen av bildet som veldig mange har i stua.

Gjest -eline-
Skrevet

Nei, vi har kun bilder vi har tatt selv eller malerier som søstra mi har malt (som skal henges opp) på veggene. Er ikke spesielt begeistret for masseprodusert kunst.

Skrevet
Nei, vi har kun bilder vi har tatt selv eller malerier som søstra mi har malt (som skal henges opp) på veggene. Er ikke spesielt begeistret for masseprodusert kunst.

Ikkesant... Det er så utrolig mange flotte bilder som er ødelagt på denne måten. Flotte bilder som reduseres til kitch-aktige plakater, bilder som rett og slett er "oppbrukt" og kommersialisert i stykker. Før henger jeg heller opp barnetegninger i glass og ramme!

Skrevet (endret)

Synes bildet er fint, selv om mange har det. Men jeg har det ikke selv.

Endret av Batseba
Gjest Vampyra
Skrevet

Nei jeg likte det lenge før det ble kommersialisert og brukt i "nr 19", men da mistet jeg sansen for det. Jeg liker ikke ting som alle andre har...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...