Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Eg sluttet på p-pillen for ca 2 mnd siden snart..og har bare hatt mensen en gang etterpå (og det var rett etter siste pille) Har ikke hatt mensen siden og lurer på om det er normalt? Ønsker jo å bli gravid, men kan jo ikke finne ut når eggløsning er siden syklusen ikke er regelmessig... men kan vel fortsatt bli gravid for det om?? Noen som har hatt det lignende?? Har gått på pillen i 7 år i strekk uten opphold.. håper jo ikke det tar så veldig lang tid før eg blir gravid.

Tok en test en uke etter at eg ventet mens første gang men den var negativ:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har og gått og ventet på mensen, og endelig dukket den opp på mandag. Jeg sluttet på hormonspiralen rundt 20. mars og fikk blødning i begynnelsen av april og trodde jo at mensen skulle komme 1. mai og, men det ble mye kjedelig venting.

Forhåpentligvis er jeg i gang skikkelig nå og kan begynne å regne på eggløsning. Var redd det skulle ta flere måneder før jeg kom inn i rett syklus igjen for jeg har lest her inne om mange som har ventet ganske lenge.

Men forhåpentligvis har du snart syklusen på plass.

Lykke til i allefall.

Skrevet

Jeg sluttet med p-pillene i april, i fjor, har fortsatt sykluser som er helt på tur (44 til 96 dager), og antagelig sjelden eller aldri eggløsning på egen hånd. Derfor har jeg også fått hjelp til å få eggløsning med piller.

Tror de fleste er tilbake på nogenlunde regelmessig etter tre-fire måneder. Hvis du ikke er regelmessig, altså mindre enn omtrent en ukes variasjon, etter 7-8 måneder hadde jeg tatt kontakt med lege/gynekolog.

Skrevet

Det KAN ta opptil 1 år før man får igjen "normal mens" etter pilleslutt...

Gjest Gjest
Skrevet

Fra en syklus, til et par år. Var selv i kategorien 2 år, og nå går den heldigvis på skinner. Vet ikke om jeg hadde fått den i orden selv eller om det var mer eller mindre tilfeldig tur til healer som gjord utslaget.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er snart på året siden jeg sluttet på pillen og fortsatt er alt rot. Aner ikke når den kommer, om den kommer, osv. Syklusene er alt fra 26 til 98 dager

Skrevet

Uff:( Håper ikke det tar så lang tid før den er noe lunde på plass...men ingenting tyder på at den skal komme enno...blir liksom gående å vente å vente heile tiden. Sier til meg selv at eg ikke må tenke så mye på det for da kommer den aldri, men er liksom ikke så lett heller:(

men kan jo hende vi treffer en eggløsning likevell, selv om sannsyligheten er liten sikkert..

får bare vente i spenning...

Skrevet

Jeg sluttet på pillen for over 2 år siden og enda er ikke mine sykluser som de skal være. Så tar det lang tid, kan det lønne seg å oppsøke lege for å finne ut om det er noe galt.

Skrevet

Mine sykluser variert med +/- ei uke de første fem månedene, så stabiliserte de seg etter det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...