Gå til innhold

Invitasjoner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt til å sende ut invitasjonene i begynnelsen av juni, og bryllupet skal stå den 29. september. Høres 1. august ut som en god svarfrist? Jeg er ganske usikker på dette punktet, for venninnen min mener jeg burde ha mer tid etter å ha fått svar fra alle til å lage bordplan, bestille mat etc. Noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gifter oss medio august. Sender ut innbydelsene i begynnelsen av juni, med svarfrist 15.juli. I forkant har vi sendt ut sett-av-datoen-magneter;=)

Skrevet

Har jo mye å si på hvor mye man må ordne etter datoen :)

Vi skal betale 50% av forventet kurvepris og sette opp en kjøreplan til selskapslokalet 1 mnd før festen, så da må vite hvor mange som kommer. Så vi kommer til å ha svarfrist ca 1 1/2 til 2 mnd før datoen tipper jeg.

Skrevet (endret)
Har jo mye å si på hvor mye man må ordne etter datoen :)

Vi skal betale 50% av forventet kurvepris og sette opp en kjøreplan til selskapslokalet 1 mnd før festen, så da må vite hvor mange som kommer. Så vi kommer til å ha svarfrist ca 1 1/2 til 2 mnd før datoen tipper jeg.

Vi lar gjesten få 7 uker på seg! vi har bryllup 31 aug.Vi sendte den par dager siden.De må svare før 1 juli :bryllup:

Endret av Lund
Skrevet

Vi skal gifte oss 7 juli og har satt svarfrist til 31 mai. Sendte ut invitasjoner i begynnelsen av mai... Alle visste jo at vi skulle gifte oss på denne dagen og da trenger de ikke så voldsom lang svarfrist.

Skrevet

Vi sendte ut invitasjonene i starten av februar. Svarfrist var 15. mai. Vi gifter oss 07. juli.

Skrevet

Vi gifter oss også 29.september!! Vi skal sende ut innbydelsene i begynnelsen av juni, med svarfrist 1.august.

Gjest Gjest
Skrevet

vi gifter oss i august

sendt innbydelsen i januar

svarfrist i mars

Gjest 3llie
Skrevet

Vi sendte ut "sett av datoen" kort i februar og har vel egentlig fått beskjed om hvem som kommer og ikke komme allerede. Invitasjonene får de kun to uker på seg til å svare på. Vi må ha svar en måned før. Vi har satt svardatoen til å være 5. juni, og bryllupet er 14. juli.. da har vi noen dager ekstra, siden det alltid vil være noen som ikke svarer i tide.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...