Gå til innhold

Kjærestetur til Danmark

lillesky

Anbefalte innlegg

Jeg og sambo har vært i Århus mange ganger og liker oss godt der (Villa Provence er min favoritt). Men det hadde vært koselig å prøve en annen by. Kanskje Ålborg?

Vi tar båten til Hirtshals, og har med bil.

Noen som har vært borti disse hotellene i Århus?

First Slotshotel Aalborg

(+ for gratis parkering)

Helnan Phønix Hotel

Quality Hotel Aalborg

Radisson SAS Limfjord Hotel

Hotell Chagall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var faktisk i Ålborg når vi giftet oss i Danmark på begynnelsen av 90-tallet, og bodde på et pent hotell rett ved jernbanestasjonen som jeg selvsagt har glemt navnet på. Og husker lite av byen i det hele tatt, det ble vel mest at vi var på hotellrommet...

Ellers vil jeg takke for tipset på hotellet i Århus. Har vært der mange ganger, og havner alltid på et shitty hotel, siden jeg har bestilt over nett og bare utgår fra utvalgte bilder og pris, feks hotel Ritz sist (gikk ut fra navnet, sikkert bra....) Da har jeg notert meg Villa Provence, ser det ligger i sentrum. Hvor i forhold til gågata ligger det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villa Provence ligger omtrent i gågata!

Fantastisk hotell, og ganske gode tilbud (superriorrom) hvis man bestiller via Colorline.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Vi bodde på Helnan Phønix Hotel i mars, og vi var veldig fornøyd! Store fine rom, nytt og fint bad, og veldig bra frokoster! Pluss at det ligger veldig sentralt, vi brukte vel max to minutters gange til gågatene der. Anbefales på det varmeste! Kan også anbefale en tur til Aalborg Zoo, vi koste oss veldig der:) Hvis dere er ute etter bra uteliv så får man det man ønsker i Jomfru Anes gade, som ligger like ved hotellet. Der er det også mange bra restauranter.

Radisson SAS Limfjord Hotel ligger også veldig sentralt, men jeg har ikke vært der.

Som dere sikkert vet så er det veldig korte avstander, vi kjørte innom både Skagen, Blokhus og Løkken da vi var der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...