Sandman Skrevet 7. mars 2003 #1 Del Skrevet 7. mars 2003 En kamerat av meg betrodde meg at han hadde løst problemet sitt.... han tenkte intenst på en kvinnelig kirke- og kulturminister fra et lite land mot nord, under akten med samboeren.... da kunne han holde på i timevis, påstod han. Det var faktisk nesten så han fikk svekket ereksjon, sa han... Hvis et par lenge har hatt dette problemet... mener dere jenter at det i sånne tilfeller er en formildende omstendighet at partneren tenker på en orgasmehemmende kvinne under samleiet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 7. mars 2003 #2 Del Skrevet 7. mars 2003 Da ville jeg faktisk foretrukket at han kom for tidlig jeg.... I steden for at han skulle tenke på andre når vi hadde sex! :evil: Ismen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Superbody Skrevet 7. mars 2003 #3 Del Skrevet 7. mars 2003 Vel, hvis han tenker på en annen kvinne, bør han holde det for seg selv. Skjønner ikke hva det (annen kvinne) har med Valgj. å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 7. mars 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 7. mars 2003 Sjøl må jeg innrømme at det å se for seg f eks en showeldozer lesser grus i et stort grustak, har samme effekt på meg.... funker hver gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 7. mars 2003 #5 Del Skrevet 7. mars 2003 Ismen, dine mannlige partnere er vel som alle andre menn.... tenker på deg når dem onanerer og andre når dem har med deg... W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 7. mars 2003 #6 Del Skrevet 7. mars 2003 Skulle ikke forundre meg...................... :blunke: Ismen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinocchio Skrevet 7. mars 2003 #7 Del Skrevet 7. mars 2003 Sandman. Jeg er imponert over humoren din. Det er klasse over dine knusktørre innlegg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 7. mars 2003 #8 Del Skrevet 7. mars 2003 Jeg hørte en gang om en som tenkete på Donald Duck. Det er ingenting som forunderer meg når det gjelder mannen lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 7. mars 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 7. mars 2003 Sandman. Jeg er imponert over humoren din. Det er klasse over dine knusktørre innlegg... Takker og bukker..... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemoni* Skrevet 7. mars 2003 #10 Del Skrevet 7. mars 2003 flere av mine kamerater har nevnt at det hjelper å tenke på gressklipping enig med ismen, heller tidlig enn å tenke på en annen kvinne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 7. mars 2003 #11 Del Skrevet 7. mars 2003 he he.... kunne ikke annet enn å skrattle når jeg leste denne når jeg merker at elskeren min er i ferd med å komme når jeg er nesten like rundt hjørnet, så hender det at jeg hvisker "valgerd" i øret på han!! om det er sjokket eller tanken som setter han ut, det skal jeg ikke si, men det holder til at jeg rekker å ta han igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lisa* Skrevet 8. mars 2003 #12 Del Skrevet 8. mars 2003 Sandman. Jeg er imponert over humoren din. Det er klasse over dine knusktørre innlegg... Tiltredes!! En kompis av meg sier alltid "Roseann Barr naked!!!" til seg selv når han vil ha kontroll på situasjonen...... *Lisa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 8. mars 2003 #13 Del Skrevet 8. mars 2003 Sandman!!! jeg er rystet!!! Er du klar over at dine sk "gode råd" kan føre til alvorlig og langvarig IMPOTENS :o !! Jeg gjorde som du sa, og stakkaren ligger og gråter: "jeg er ødelagt, jeg er en halv mann, jeg vil døø"! Det å tenke på V i en slik stund er rett og slett helsefarlig, Sandman. nei, nei, hva tenker du da på!! hilsen Embla som snarest må ut og finne seg en ny mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 8. mars 2003 #14 Del Skrevet 8. mars 2003 he he.... kunne ikke annet enn å skrattle når jeg leste denne når jeg merker at elskeren min er i ferd med å komme når jeg er nesten like rundt hjørnet, så hender det at jeg hvisker "valgerd" i øret på han!! om det er sjokket eller tanken som setter han ut, det skal jeg ikke si, men det holder til at jeg rekker å ta han igjen Hm...Så du tar deg tid til å tenke på henne midt i akten selv også ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 8. mars 2003 #15 Del Skrevet 8. mars 2003 Hm...Så du tar deg tid til å tenke på henne midt i akten selv også ?? hvertfall når jeg aner en mulighet for å bli snytt for å nyte han inne meg når jeg selv kommer. utrolig hva vi kvinner er villige til i jakten på orgasme, eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 8. mars 2003 #16 Del Skrevet 8. mars 2003 når jeg merker at elskeren min er i ferd med å komme når jeg er nesten like rundt hjørnet, så hender det at jeg hvisker "valgerd" i øret på han!! om det er sjokket eller tanken som setter han ut, det skal jeg ikke si, men det holder til at jeg rekker å ta han igjen Kan tenk meg d ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 8. mars 2003 #17 Del Skrevet 8. mars 2003 hysj, sexysadie..... :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå