Gjest Gjest_student85_* Skrevet 18. mai 2007 #1 Del Skrevet 18. mai 2007 Heisann! Jeg har de siste dagene lest en del om farmasi-studiet ved Høyskolen i Oslo og har funnet ut at fagene i studiet passer perfekt med mine interesser. Likevel er jeg veldig usikker fordi at selve jobben i apotek virker som en butikkjobb og det synes jeg ikke høres veldig spennende ut. Det virker spennende å drive med forskning innen dette området, men da må jeg jo først ta en master og da blir jeg vel hundre år før jeg er ferdig.. Noen som tar denne eller liknende utdannelser og kan si noe om hvordan det er å jobbe i apotek og evt. mulighetene til å jobbe med andre ting enn å bare "stå i kassa" ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 18. mai 2007 #2 Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg er interessert i det samme, så slenger meg på denne. Vil vite mer om lønn for feks reseptar...... og om det går ann å ta studiene med å lese hjemme eller på et annet vis uten at man må på en høyskole hver dag. Noen som vet noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gloria Skrevet 18. mai 2007 #3 Del Skrevet 18. mai 2007 vet ikke så mye om selve studiet bortsett fra at en venninne av meg er ferdig med bachelor studiet sitt i farmesi til sommeren. hun skal videre til danmark for å ta en master i farmasi..det er jo bare to år ekstra,så du blir vel ikke direkte "gammel" før du er ferdig? er jo flere som omskolerer seg også i løpet av livet, eller tar flere friår før de begynner på studiene..tror nok du er ute i god tid enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå