Nala Skrevet 7. mars 2003 #1 Skrevet 7. mars 2003 Noen som er flink til å jobbe med stykker i ImageReady? Jeg plages som fy Har laget en gif til hjemmesida mi. Er et rektangel med tekstlinjer. Altså: Mail oss Mitt navn Mannens navn Veslejentas navn Jeg har så laget stykker av de ulike tekstelementene. Skrevet mailto: [email protected] i url-feltet. Lagret optimalisert. Når jeg forhåndsviser funker det som bare det. Men når jeg legger gifen inn på hjemmesida mi funker det IKKE. Hva er det jeg gjør feil? Noen snille sjeler som kan hjelpe meg? Hilsen
Crazee Skrevet 7. mars 2003 #2 Skrevet 7. mars 2003 Det vart vel laga ei html-fil som du la opp òg, og ikkje berre gif'en? (Og om alt er lagt opp, gi oss webadressa så kan me sjå etter om me finn noko rart.)
Nala Skrevet 7. mars 2003 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2003 Crazee, hvis du orker guide meg litt her blir jeg deg evig takknemlig :D Altså, skal jeg lagre optimalisert som "html and images"? Og hvordan legger jeg opp knappen min i html-koden? Får ikke det til, jeg. Uansett om jeg har både en html-fil og de ulike stykkene som gifer i en opprettet mappe "images". Mulig dette ble rotete. Håper du skjønner :oops:
Crazee Skrevet 7. mars 2003 #4 Skrevet 7. mars 2003 Crazee' date=' hvis du orker guide meg litt her blir jeg deg evig takknemlig :D [/quote'] OK, no har eg fyrt opp Image Ready og prøvd litt sjølv... (Dessverre trur eg ikkje programmet likar meg heilt for tida - eller kanskje det er Windows :-( Jaja.
Nala Skrevet 7. mars 2003 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2003 Har sendt deg en PM jeg, Crazee. Ikke lyst til å legge ut web-adressen her, i alle fall ikke ennå :blunke:
Crazee Skrevet 7. mars 2003 #6 Skrevet 7. mars 2003 Feil funne og melding sendt :-) Gledar meg til sidene dine er ferdige, eg :D
Nala Skrevet 9. mars 2003 Forfatter #7 Skrevet 9. mars 2003 Takk takk, du er en knupp :D Sendt mail tilbake, jeg! Snakkes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå