Gjest fortvila:( Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 hei alle sammen! i går så sa kvinnen i mitt liv at hun ikke ville mer. vi skulle ha en pause på 2 uker å se hva som skjedde etter det, men jeg elsker hun så ubeskrivelig mye at jeg vil ha hun tilbake. så jeg lurer på hvordan jeg skal gå fram, og oppføre meg etter de 2 ukene har gått for å få hun til å elske meg igjen. er det noen som har noen råd angående det til meg? hilsen fortvilet gutt
Gjest Gjest_Lillemor_* Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 Det er dessverre ikke så mye du kan gjøre. La henne få de to ukene hun har bedt om, og om hun fremdeles ikke vil mer etter disse to ukene kan du ikke gjøre annet enn å godta avgjørelsen hennes.
Gjest fortvila:( Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 men må da være noe jeg kan gjøre. vil bare få tilbake jenta jeg elsker så utrolig masse..
Grønn Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 Ingen kan få noen til å elske seg igjen, dessverre. Det eneste du kan gjøre er å være deg selv sammen med henne, og være sikker på at hun vet at du fortsatt elsker henne. Men hvis hun ikke elsker deg, så gjør hun ikke det. Du kan ikke velge for henne.
Gjest Gjest_Lillemor_* Skrevet 18. mai 2007 #5 Skrevet 18. mai 2007 Gi henne tid og rom til å savne deg. Men hvorfor vil du absolutt være sammen med noen som ikke vil ha deg? (Hvis det blir resultatet av tenkepausen) Det må da være mye bedre å finne en som elsker deg like mye som du elsker henne?
Gjest Matsui Skrevet 18. mai 2007 #6 Skrevet 18. mai 2007 (endret) Livet er altfor kort til å gråte over spilt melk. Dersom hun velger å gå sine egne veier, så kan du jo ikke stoppe henne. Du vil uansett ikke gjøre tingene noe bedre ved å mase og tjase henne. Man bør kanskje også være litt varsom med å definere seg selv gjennom andre mennesker - spesielt når det gjelder noe så flyktig som en kjæreste. Ta og følg din egen vei i stedet. Det er selvsagt vondt og leit i starten, men det er helt nødvendig for å komme seg videre. Du vet jo heller aldri hva som venter rundt neste sving Endret 18. mai 2007 av Matsui
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2007 #7 Skrevet 18. mai 2007 Riktig som alle her sier, pause er en pinglete måte å signalisere at alt er over. Du kommer over det. Det kan ta litt tid, for meg tok det 12 år. Men du kommer over det.
Mystiq Skrevet 18. mai 2007 #8 Skrevet 18. mai 2007 Når en tar steget til å si at en trenger en pause, så betyr det 2 ting: Enten; hun trenger faktisk litt tid til å sortere ut tankene sine, la henne være i fred(!!!!!!!) Eller; det er over. En lettere måte for henne å distansere deg fra deg. Når det er sagt; Hadde typen min sagt at han ville ha en pause, da hadde det i mine øyne vært slutt....
Gjest Fjellsippa Skrevet 19. mai 2007 #9 Skrevet 19. mai 2007 Uansett om hun kommer tilbake eller ikke, kan det jo være en ide å tenke over hvorfor hun trenger en pause. Det kan jo hende at hun bare har behov for å sortere tankene litt. Det kan også hende at hun er misfornøyd med forholdet. Hvis så er tilfelle bør du være lydhør hvis hun vil fortelle deg hvorfor. Lytt med et åpent sinn i stedet for å gå i forsvarsposisjon. Kanskje er det noe som kan endres, slik at dere får det bra igjen.
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2007 #10 Skrevet 19. mai 2007 La henne iallefall få fred de to ukene. Ikke mas på henne, da blir det nok mye verre. Du kan jo spørre henne om hun vil prate litt før hun forsvinner i to uker. Fortell henne at du gjerne vil vite hva hun tenker og spør om det er noe du kan gjøre for at ting skal bli bedre. Spør henne også om hun foretrekker null kontakt, eller kanskje noen meldinger og noen tlf samtaler eller hva. Respekter hennes ønske. Jeg er i samme situasjon som deg, så jeg vet veldig godt hvordan du har det. Helt jævlig
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2007 #11 Skrevet 19. mai 2007 Hvis hun ikke vil forsette forholdet mer, og hun vet hvor du står, ikke ta kontakt med henne på en stund. Går det din vei, vil hun savne deg, og angre på sin avgjørelse - kanskje det blir dere igjen. Uansett, er mitt beste råd til deg å godta hennes avgjørelse. Ikke bruk tiden din på å håpe at hun tar deg tilbake - mest sannsynlig skjer ikke det. Gjør man det slutt, er dette noe som er godt gjennomtenkt. Prøv heller å komme deg videre - med det mener jeg ikke at du skal glemme henne, for sorg er en vond og tidskrevende prosess. Tillatt deg selv å sørge, men kom deg samtidig ut av husets fire vegger. Tilbring masse tid med familie og venner. Kos deg, så godt det lar seg gjøre. Etter hvert vil du møte en ny potensiell partner, og kjenne at forelskelsen stiger frem igjen. Klisjeen etter regnet kommer sol, stemmer faktisk. Ønsker deg lykke til, krysser fingrene for at alt ordner seg mellom deg og din kjæreste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå