Gjest me Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Ikke egentlig noen spørsmål her, føler bare at jeg må skrive litt om dette og se hva andre tenker om situasjonen... Har hengt på et nettsted sammen med en bestemt mann i flere år, vi var begge rimelig aktive men på hver vår kant med minimalt av kontakt. For to måneder siden havnet vi i en diskusjon og må innrømme at jeg falt pladask for ham i løpet av få timer, uten å vite noe som helst om vedkommende. I ettertid funnet ut at han er 15 år eldre enn meg og gift... Får omtrent 10 mailer fra ham hver eneste dag, og tror vi prater sammen 3-4 timer hver dag (ja!) i tillegg til det. Han har flere ganger sagt at jeg er så nær drømmedama hans som det er mulig å komme, at han fantaserer om meg hele tiden, at jeg er en av de mest interessante menneskene han noengang har snakket med, etc. Ikke skjønner jeg hvorfor men Samtidig forteller han ofte at han har verdens beste kone og han har aldri sagt et vondt ord om henne. Jeg har tilogmed snakket med både henne og et av barna hans. Vet ikke helt jeg, føler at jeg gjør noe galt når jeg snakker så mye med ham og han sier sånne ting om meg. Har aldri vært i nærheten av noen form for cybersex med ham eller noe, kun type "vennskapelig flørting" som jeg gjør med alle uansett kjønn og hvor godt jeg kjenner dem... *forvirret*
Grønt blad Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 (endret) Hvis jeg hadde vært kona hans hadde jeg ikke likt at han sendte 10 mailer til og snakket 3-4 timer med ei annen ei. (Hvordan i all verden har han tid til det?) Og det hver dag! Endret 18. mai 2007 av Grønt blad
Gjest Kjerringa Skrevet 20. mai 2007 #3 Skrevet 20. mai 2007 Samtidig forteller han ofte at han har verdens beste kone og han har aldri sagt et vondt ord om henne. Jeg har tilogmed snakket med både henne og et av barna hans. *forvirret* Forvirret? Hvorfor det? Han sier jo at han har verdens beste kone, og han vil gjerne at du skal være verdens beste elskerinne. Det er ingenting annet fra hans side enn at han er betatt, kanskje forelsket, men han vil ha i både pose og sekk. En ærlig sak, så lenge hans kone også vet om det...
Lestat Skrevet 20. mai 2007 #4 Skrevet 20. mai 2007 (endret) Ikke egentlig noen spørsmål her, føler bare at jeg må skrive litt om dette og se hva andre tenker om situasjonen... Har hengt på et nettsted sammen med en bestemt mann i flere år, vi var begge rimelig aktive men på hver vår kant med minimalt av kontakt. For to måneder siden havnet vi i en diskusjon og må innrømme at jeg falt pladask for ham i løpet av få timer, uten å vite noe som helst om vedkommende. I ettertid funnet ut at han er 15 år eldre enn meg og gift... Får omtrent 10 mailer fra ham hver eneste dag, og tror vi prater sammen 3-4 timer hver dag (ja!) i tillegg til det. Han har flere ganger sagt at jeg er så nær drømmedama hans som det er mulig å komme, at han fantaserer om meg hele tiden, at jeg er en av de mest interessante menneskene han noengang har snakket med, etc. Ikke skjønner jeg hvorfor men Samtidig forteller han ofte at han har verdens beste kone og han har aldri sagt et vondt ord om henne. Jeg har tilogmed snakket med både henne og et av barna hans. Vet ikke helt jeg, føler at jeg gjør noe galt når jeg snakker så mye med ham og han sier sånne ting om meg. Har aldri vært i nærheten av noen form for cybersex med ham eller noe, kun type "vennskapelig flørting" som jeg gjør med alle uansett kjønn og hvor godt jeg kjenner dem... *forvirret* La oss gjøre et tankeeksperiment... Du får han nå, ja med en gang. Dere får barn sammen, og han gjør det samme mot deg... Forsatt en "sjelefrende" ? Min erfaring er at selv om man starter "rent" har man ingen garanti. Bedre blir det definitivt om vedkommende ikke klarer det en gang... Endret 20. mai 2007 av Lestat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå