Gjest lmari Skrevet 7. mars 2003 #1 Skrevet 7. mars 2003 Jeg har så lyst til å gifte meg om vinteren - med masse snø. Men jeg vil så gjerne ha en vielse når det er mørkt ute - og så bare levende lys inne i kirken. Ser for meg fakler utenfor kirken, og levende lys opp langs kirkegulvet... Men det betyr jo faktisk at vi må ha en veldig sen vielse - fire eller fem-tiden, kanskje? noen andre her som skal ha en sein vielse? Hvordan gjør dere det med fotograf og middag osv?
Gjest Princess Skrevet 7. mars 2003 #2 Skrevet 7. mars 2003 Heisann, Har ikke tenkt så mye over slike ting som det du nevner her, men en ting kan jeg komme med; og det er at det er like vanlig å dra til fotografen før vielsen - som etterpå. Da burde iallfall ikke det bli noe "problem" Midt på vinteren er det gjerne mørkt fra 13-14 tiden på "det værste", så vielsen trenger heller ikke bli så dramatisk sen som dere tror Da kan dere jo godt ha middag i 17-tiden?? Lykke til! Hørtes ordentlig romantisk ut
Maxine Grey Skrevet 7. mars 2003 #3 Skrevet 7. mars 2003 Veldig romantisk! Og med hest og slede og dombjeller, og cape til kjolen kantet med skinn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå