Gå til innhold

Hva hadde dere jenter sagt...

Fremhevede innlegg

Gjest gjest_123
Skrevet
Hvis jeg har det bra med en mann, kan det godt være jeg hjelper til med fingrene mine. Det er ikke fordi han ikke er tilstrekkelig, men fordi jeg blir så kåt at jeg bare vil ha det mer godt.

Greit nok det, men dette skjer utelukkende hver gang. Og da koser jeg med henne på alle mulige måter til hun er "klar", og da er det på en måte min "tur", etter at hun har gjort seg ferdig.

Det har aldri vært kritikk av elskeren, men et kompliment.

Syns jo ikke det er noe galt i det i seg selv, men syns at det går heftig utover sexlivet vårt (med sexliv mener jeg to personer som har en intim stund _isammen_, og ikke hver for seg). Kanskje jeg er litt rar..

Er ellers enig med Mystic i mye av det hun skriver.

Til slutt, jeg mener fortsatt dere må kommunisere om dette. Kanskje snakke med en tredjepart, sex er viktig i et samliv.

Dessuten må du huske på at mange kvinner sliter med å si ting rett ut, så hvis hun sier det ikke er noe galt, så må du kanskje gå noen runder for å finne ut hva hun egentlig mener....

Må nok tenke litt på det der ja. Føler meg jo veldig slem og egoistisk når jeg nevner dette, og hun blir jo lei seg hun også.

Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet
Jeg prøver å variere som bare det, men det er stort sett bare enveis. Har snakket med henne om det, hun sier at det ikke er noe feil, men jeg føler ikke at det er riktig.. Vil jo ikke tvinge henne til noe hun ikke vil, har jo vært sammen en stund og tidligere var det jo mye mer oralsex fra hennes side. Er bare det at med en gang det blir morsomt, så begynner hun å fingre seg selv, og da føler jeg at jeg like gjerne kunne ronka litt for meg selv og dratt.

Kan du ikke spørre henne hvordan hun liker det, så kan du fingre henne på samme måte? Og omvendt?

Så kan hun lære seg å komme når du gjør det og ikke bare når hun selv gjør det..

Gjest gjest_123
Skrevet
Kan du ikke spørre henne hvordan hun liker det, så kan du fingre henne på samme måte? Og omvendt?

Så kan hun lære seg å komme når du gjør det og ikke bare når hun selv gjør det..

Har gjort det flere ganger faktisk, men etterhvert så tar hun bare over selv. Kanskje hun har blitt så vant til å gjøre det selv at det blir umulig for meg å replikere det mønsteret.. Virker litt sånn iallefall.

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Har gjort det flere ganger faktisk, men etterhvert så tar hun bare over selv. Kanskje hun har blitt så vant til å gjøre det selv at det blir umulig for meg å replikere det mønsteret.. Virker litt sånn iallefall.

Huff det hørtes jo ikke bra ut! Hun bør jo lære seg å komme på andre måter enn bare sin egen måte.Da vil hun jo bare fortsette sånn og ikke lære seg å komme sammen med en gutt.

Dere får snakke sammen om det. Kanskje hun er villig til å prøve.

Håper det går bra uansett og at det ordner seg for dere

Gjest gjest_123
Skrevet
Dere får snakke sammen om det. Kanskje hun er villig til å prøve.

Håper det går bra uansett og at det ordner seg for dere

Skal gjøre det og takk for all hjelp, var godt å lette litt på hjertet. :) Beklager for at jeg kapret tråden en stund der ;)

Skrevet

Han hadde fått det han ville, vi er jo kjærester!!! Det hender rett som det er at han kommer og vifter med den i stua, synes det er sexy, og derfor kan jeg be han om det samme av og til også. Dessuten er han en gud til å slikke :sjarmor:

• 2 uker senere...
Skrevet
Jeg hadde sjekket at gardinene var fortrukket for deretter suge ham til himmels!

Jag hadde gjort det samme! ;):enig:

Skrevet
:) mmm...jeg hadde gjort det med glede...
Gjest Gjest
Skrevet
Det kan oppfattes som sexpress.

Ja så klart, husk å varsle seksuelle tilnærmelser skriftligt og i god tid (minns 14 virkedager før).

Vennt til skriftlig, bevitnet godkjennelse foreligger.

Brudd på disse regler anses som voldtekt, endring av status fra normal sex, til voltekt bør gjøres innen 5 år, det kan gjøres untak fra 5 årsregelen, hvis ekstrem eller generell ubesluttsomhet forekommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...