Gå til innhold

Hva hadde dere jenter sagt...

Fremhevede innlegg

Gjest Tore Trygve Ulven
Skrevet

Jøss, mange svar...

Jeg valgte å se an situasjonen før jeg i det hele tatt prøvde denne helga. JEg fikk faktisk aldri prøvd, da syke barn fjernet ethvert håp for å teste denne. Heldigvis får man vel kanskje si. Men som de aller fleste her inne svarer så er det jo ikke akkurat en umulighet for at det blir en opplevelse og takk for det.

Men jeg blir forundret over de som trekker inn likestilling og en kamp mellom kjønnene på et sånt spørsmål. Dette er vel i grunne kun sex det er spørsmål om, og hvis likestilling kommer inn der så blir det kjedelige greier.

Dog kan jeg skjønne de som blir sinte, det er ikke hver anledning det passer seg med denne. Situasjonen bør vel sees an.

Uansett denne situasjonen skal gjenskapes i heimen så snart det passer seg sånn. Kanskje til og med med rapport inn hit...

Videoannonse
Annonse
Gjest glamourgirl
Skrevet

Jeg hadde ikke sagt så mye, men knelt og gjort som jeg fikk beskjed om.

Sexpress? Jeg ser at jeg har veldig ulikt tankemønster enn det mange andre svarere her har. Er jeg i et forhold, og han har lyst på sex, og jeg er glad i ham så har vi sex, sex har jeg alltid lyst på. Ferdig med den saken.

Er jo ikke press eller tvang i et gjensidig og respektfullt forhold. Hadde det ikke vært det, så hadde jeg ikke vært i det forholdet.

Skrevet

Om partneren min kom inn på soverommet og droppa håndkledet og sa "sug meg" hadde eg brukt ei lita stund på å fundere på korleis eg kan ha ungått å oppdage ding-dongen hennar så lenge..

Skrevet (endret)
Om partneren min kom inn på soverommet og droppa håndkledet og sa "sug meg" hadde eg brukt ei lita stund på å fundere på korleis eg kan ha ungått å oppdage ding-dongen hennar så lenge..

:ler:

Dette var vel, som overskriften sier, strengt tatt et spørsmål til jenter... Er du jente, KingPin? Det står du er Mann...

Beklager... :sjenert:

Endret av Grønt blad
Gjest Mysticgirl
Skrevet
Jøss, mange svar...

Jeg valgte å se an situasjonen før jeg i det hele tatt prøvde denne helga. JEg fikk faktisk aldri prøvd, da syke barn fjernet ethvert håp for å teste denne. Heldigvis får man vel kanskje si. Men som de aller fleste her inne svarer så er det jo ikke akkurat en umulighet for at det blir en opplevelse og takk for det.

Men jeg blir forundret over de som trekker inn likestilling og en kamp mellom kjønnene på et sånt spørsmål. Dette er vel i grunne kun sex det er spørsmål om, og hvis likestilling kommer inn der så blir det kjedelige greier.

Dog kan jeg skjønne de som blir sinte, det er ikke hver anledning det passer seg med denne. Situasjonen bør vel sees an.

Uansett denne situasjonen skal gjenskapes i heimen så snart det passer seg sånn. Kanskje til og med med rapport inn hit...

Ja vil gjerne ha rapport hehe

Skrevet

Gledesdrepar.

Skrevet

Du får prøve det på din fru å gi rapport, så skal jeg prøve det på samboeren min :wow:

Gjest Don Giovanni
Skrevet
Jeg kan godt skjønne at en slik fremgangsmåte ikke vil tenne alle jenter, men når man da velger å dra inn ord som sexpress og mangel på respekt?!? har man tydeligvis større problemer i forholdet enn at gutten er kåt og jenta ikke.

Ja så enkelt kan det vel sies :ler:

Skrevet

Hi hi. Det funket som bare det.

He he, svarte han så fikk jeg masjordre.... til sengs :hjerter:

Gjest Gjest_ivrig_*
Skrevet
Hear hear....

Tydeligvis mange som blir provosert av at menn kan finne på noe slikt.

For min del hadde det ikke kunne falt meg inn å bli sint! Det er jo søtt da, synes jeg :sjarmor:

Hadde jeg vært trøtt og uopplagt, hadde dette kanskje vært akkurat den rette måten å gjøre det på :tommel:

(Jeg må si jeg synes litt synd på den mannen som møter ei sint "kjerring" når han gjør dette. Han regner sikkert med risikoen for å få et nei takk, men ikke å få kjeft. Synes han heller skal ha kred for et fantasifult påfunn :) )

Jeg kunne ikke vært mer enig:)

Jeg syns også det bare hadde vært søtt.. I de fleste tilfeller for min del så hjelper sex veldig på humøret, men det er ikke alltid man helt tenker på å ta initiativet selv når man er i litt dårlig humør eller har en dårlig dag.. derfor syns jeg det bare er positivt hvis kjæresten min tar tak i sakene og gjør det på en morsom måte:D

Skrevet
derfor syns jeg det bare er positivt hvis kjæresten min tar tak i sakene og gjør det på en morsom måte:D

Tar tak i "saken" :rulle: :rulle: :hoho: :hoho:

Gjest Gjest_ivrig_*
Skrevet
Tar tak i "saken" :rulle: :rulle: :hoho: :hoho:

Vri og vreng på ting, spiller ingen rolle

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde sugd han, uten tvil, for det gjør jeg alltid.

Men inni meg hadde jeg tenkt "Dette sexlivet vårt er fullstendig tragisk. Alltid jeg som gir og alltid han som får." Etter at han hadde sprutet seg ferdig så hadde han vært glad og fornøyd og trodd at dette var givende for begge parter. Ved å fortelle han at ingenting er mindre opphissende enn en mann som kutter forspill og sier "sug meg" så oppnår jeg inganting annet enn at han blir såret og sur. Så jeg holder heller kjeft. Egentlig sykt irriterende!

Gjest gjest_123
Skrevet
Jeg hadde sugd han, uten tvil, for det gjør jeg alltid.

Men inni meg hadde jeg tenkt "Dette sexlivet vårt er fullstendig tragisk. Alltid jeg som gir og alltid han som får."...

Dette gjelder for jenter også. Jeg er en gutt, og føler at all fokuset er på henne mesteparten av tiden, da hun trenger "oppvarming" for at det ikke skal gjøre vondt. Og når hun er oppvarmet nok, så blir jo hun ferdig rimelig kjapt og jeg føler da også at jeg må bli fort ferdig, siden hun har fått sitt. Har snakka med henne om det, men det har jo ikke blitt noen merkbare forandringer. Frustrert. Kanskje noe offtopic, men er det noen som vet om råd?

Gjest glamourgirl
Skrevet

Kvinner kan få flere orgasmer... Så jeg ville spurt henne om ikke det kunne være stas. Flytt fokuset litt hvis hun er sår etter hun kommer, men så kan dere kjøre på igjen.

Hvis man ikke er vant til å komme flere ganger kan det bli litt voldsomt til man har vennet seg til det, men så er det bare helt fantastisk.

Gjest gjest_123
Skrevet
Kvinner kan få flere orgasmer... Så jeg ville spurt henne om ikke det kunne være stas. Flytt fokuset litt hvis hun er sår etter hun kommer, men så kan dere kjøre på igjen.

Hvis man ikke er vant til å komme flere ganger kan det bli litt voldsomt til man har vennet seg til det, men så er det bare helt fantastisk.

Jo, det er vel greit nok, men hun blir jo sår og uintressert etterhvert, og da er det veldig lite morsomt å fortsette for min del. Problemet er vel at det aldri men samtidig alltid blir en "kjapp" en på meg, hvis noen skjønte det. Blir jenter videre i underlivet med tiden, eller kommer det til å være slik for all fremtid, tror dere?

Gjest glamourgirl
Skrevet

Blir hun sår og uintressert bør dere prate alvorlig sammen om hvorfor.

Varierer du mellom oralsex, fingre, bare klining, at hun suger deg, at du leker med brystene hennes, at hun leker med dine?

Bruker dere glidekrem hvis hun er sår? Går hun på pillen, det kan hun bli sår og sex-lei av...

Det er ikke nødvendigvis normalt at jenter skal syns sex er mer kjedelig og vondt enn gutter....

Gjest Mysticgirl
Skrevet (endret)
Dette gjelder for jenter også. Jeg er en gutt, og føler at all fokuset er på henne mesteparten av tiden, da hun trenger "oppvarming" for at det ikke skal gjøre vondt. Og når hun er oppvarmet nok, så blir jo hun ferdig rimelig kjapt og jeg føler da også at jeg må bli fort ferdig, siden hun har fått sitt. Har snakka med henne om det, men det har jo ikke blitt noen merkbare forandringer. Frustrert. Kanskje noe offtopic, men er det noen som vet om råd?

Hvorfor ikke varme opp hverandre samtidig?

Det bruker vi å gjøre. Jeg bruker å sette meg oppå fjeset hans så får han slikke meg mens jeg suger han. Så blir vi begge veeldig godt oppvarmet,

Eller at vi begge fingrer og runker hverandre samtidig. Er vel ikke bare du som skal kose med henne! Det høres jo helt idiotisk ut.

Jeg blir nesten irritert om en mann på død og liv skal holde på imellom føttene mine i timesvis, så skaL jeg bare slappe av og ikke få kose og suge på han samtidig!Det blir jeg nesten ikke tent av engang!Må iallefall gå ann å bytte på det innimellom, eller at begge koser samtidig!

Endret av Mysticgirl
Gjest gjest_123
Skrevet
Blir hun sår og uintressert bør dere prate alvorlig sammen om hvorfor.

Varierer du mellom oralsex, fingre, bare klining, at hun suger deg, at du leker med brystene hennes, at hun leker med dine?

Jeg blir nesten irritert om en mann på død og liv skal holde på imellom føttene mine i timesvis, så skaL jeg bare slappe av og ikke få kose og suge på han samtidig!Det blir jeg nesten ikke tent av engang!Må iallefall gå ann å bytte på det innimellom, eller at begge koser samtidig!

Jeg prøver å variere som bare det, men det er stort sett bare enveis. Har snakket med henne om det, hun sier at det ikke er noe feil, men jeg føler ikke at det er riktig.. Vil jo ikke tvinge henne til noe hun ikke vil, har jo vært sammen en stund og tidligere var det jo mye mer oralsex fra hennes side. Er bare det at med en gang det blir morsomt, så begynner hun å fingre seg selv, og da føler jeg at jeg like gjerne kunne ronka litt for meg selv og dratt.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Hvis jeg har det bra med en mann, kan det godt være jeg hjelper til med fingrene mine. Det er ikke fordi han ikke er tilstrekkelig, men fordi jeg blir så kåt at jeg bare vil ha det mer godt.

Det har aldri vært kritikk av elskeren, men et kompliment.

Er ellers enig med Mystic i mye av det hun skriver.

Til slutt, jeg mener fortsatt dere må kommunisere om dette. Kanskje snakke med en tredjepart, sex er viktig i et samliv.

Dessuten må du huske på at mange kvinner sliter med å si ting rett ut, så hvis hun sier det ikke er noe galt, så må du kanskje gå noen runder for å finne ut hva hun egentlig mener....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...