Gå til innhold

Hva hadde dere jenter sagt...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde sjekket at gardinene var fortrukket for deretter suge ham til himmels!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke dermed sagt at jeg er prippen bare fordi jeg sier at jeg kunne blitt sint. Det kommer helt an på situasjonen. Er det en jeg er kjæreste med det er snakk om, burde han vite hva jeg syns om den framtredenen. Det kommer også helt an på hvordan han hadde "presentert" seg. I de fleste tilfellene av denne situasjonen ville jeg nok gjort det. Men hvis jeg ikke hadde lyst der og da, hadde jeg ikke vært redd for å ytre min mening av saken. Og jeg kunne blitt sint. Sex er noe som skjer på begges primisser og med den forutsetning at begge har lyst. Jeg ville ikke blitt lysten sånn på øyeblikket om han hadde kommet nydusjet til meg og sagt at jeg skulle suge han. Det er ikke noe han helt uten videre burde antatt om han kjente meg.

Gjest Gjest
Skrevet
Det er ikke dermed sagt at jeg er prippen bare fordi jeg sier at jeg kunne blitt sint. Det kommer helt an på situasjonen. Er det en jeg er kjæreste med det er snakk om, burde han vite hva jeg syns om den framtredenen. Det kommer også helt an på hvordan han hadde "presentert" seg. I de fleste tilfellene av denne situasjonen ville jeg nok gjort det. Men hvis jeg ikke hadde lyst der og da, hadde jeg ikke vært redd for å ytre min mening av saken. Og jeg kunne blitt sint. Sex er noe som skjer på begges primisser og med den forutsetning at begge har lyst. Jeg ville ikke blitt lysten sånn på øyeblikket om han hadde kommet nydusjet til meg og sagt at jeg skulle suge han. Det er ikke noe han helt uten videre burde antatt om han kjente meg.

La oss si det var kjæresten din...

Da kunne du jo like godt sparka han i nuttsen (En sint avvisning hadde sikkert gjort like vont)

Hva med og si at du ikke var lysten akkurat nå, det ville nå været en bedre avvisning.

La oss snu det på hodet og det var du som hadde kommet og bretta ut godsakerne og sagt sleik meg. Hadde du likt og bli avvist med sinne???

Jeg vil nå likevel kalle det prippen! :legrine:

Men det er nå min ubetydlige mening :kaffe:

Skrevet
La oss si det var kjæresten din...

Da kunne du jo like godt sparka han i nuttsen (En sint avvisning hadde sikkert gjort like vont)

Hva med og si at du ikke var lysten akkurat nå, det ville nå været en bedre avvisning.

La oss snu det på hodet og det var du som hadde kommet og bretta ut godsakerne og sagt sleik meg. Hadde du likt og bli avvist med sinne???

Jeg vil nå likevel kalle det prippen! :legrine:

Men det er nå min ubetydlige mening :kaffe:

Joda.. Hadde jo sagt at jeg ikke hadde lyst akkurat nå.. selvfølgelig.. men blir jeg sint, blir jeg sint. han vet jo at jeg liker han. Jeg syns det er på sin plass i et forhold å vise hva man syns og føler.. Jeg er erlig, sånn er det.

Gjest =tentacle=
Skrevet
Jeg ville sannsynligvis sugd av hjertens lyst, er ikke så lett å motstå en nydusja samboer med en like nydusja pikk....

Sexpress?!?! Nå må dere ta dere sammen, man kaller da ikke kjæresten sin motpart og blir sinna på han bare fordi mannen er kåt?!? Hvis jeg mot formodning ikke hadde lyst til å suge han der og da hadde jeg da bare gitt pikken et lite kyss og sagt pent nei takk. Hadde iallfall ikke blitt sint og startet en inkvisisjon mot stakkaren... Det får da være måte på:)

Det hele kommer vel an på hva man legger i at partneren sier "Sug meg!". Er det en invitasjon, en anmodning, en utfordring, en lek, eller en reell kommando?

Skrevet

Jeg hadde bare sett dumt på han ettersom jeg ikke liker og suge fordi jeg brekker meg så fort, og det vet han godt..

Skrevet

Jeg hadde begynt å le! Det fordi han ikke er helt typen, det kommer jo helt an på settingen og hvilken person han er. Hadde det vært eksen min så hadde jeg gjort det da det hadde vært veldig naturlig utifra hans væremåte.

Hadde han vært en drittsekk sånn ellers i forholdet hadde jeg nok følt meg dypt krenket.

Skrevet

JA selvfølgelig hadde jeg gjort det for kjæresten!!

Han hadde nok ikke sagt neitakk eller blitt sinna om jeg kom nydusjet iført bare håndkle og sagt "knull meg" !

meeen..nå har jeg ingen kjæreste så jeg kan jo bare fortsette å drømme

hehe

Jeg ville sannsynligvis sugd av hjertens lyst, er ikke så lett å motstå en nydusja samboer med en like nydusja pikk....

Sexpress?!?! Nå må dere ta dere sammen, man kaller da ikke kjæresten sin motpart og blir sinna på han bare fordi mannen er kåt?!? Hvis jeg mot formodning ikke hadde lyst til å suge han der og da hadde jeg da bare gitt pikken et lite kyss og sagt pent nei takk. Hadde iallfall ikke blitt sint og startet en inkvisisjon mot stakkaren... Det får da være måte på:)

ENIG! :)

Jeg må le.

For noen mugne kjerringer her.

ENIG!

Når sex blir en maktkamp har man ett problem

Gjest Fjellsippa
Skrevet
Når sex blir en maktkamp har man ett problem

Det er så sant, men når man leser mange andre tråder her inne, er det mange som har problem nok å stri med. Hvis man i utgangspunktet har andre problem påvirker det også sexlivet. Da er det ingen selvfølge at partneren stiller opp sexuelt til enhver tid.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg hadde blitt dritkåt selv om han hadde kommet med pikken mot meg..mmmm.Hadde sugd han tvert!!Deiligste som finns!!Tenner meg veldig mye det ja

Skrevet
Det er så sant, men når man leser mange andre tråder her inne, er det mange som har problem nok å stri med. Hvis man i utgangspunktet har andre problem påvirker det også sexlivet. Da er det ingen selvfølge at partneren stiller opp sexuelt til enhver tid.

Ja og det er jo sørgelig.

Gjest ~Alwa~
Skrevet

Jeg kan godt skjønne at en slik fremgangsmåte ikke vil tenne alle jenter, men når man da velger å dra inn ord som sexpress og mangel på respekt?!? har man tydeligvis større problemer i forholdet enn at gutten er kåt og jenta ikke.

Skrevet

Han har faktisk gjort noe liknende der han kommer inn naken fra dusjen, slenger seg ned på senga og sier "Ta meg". Synes det er morsomt jeg da :ler: og dette er noe som han gjør for artighets skyld, men jeg klarer selvfølgelig ikke å holde meg unna en slik invitasjon så jeg hadde nok sugd han hvis han hadde gjort det som ts skrev. :sjarmor: Hadde jeg vært for trøtt eller ikke helt i humør så hadde jeg sagt at vi kan gjøre det litt senere når jeg er mer i form, går helt greit det :)

Skrevet

Hahaha, dette var da en fantastisk god idè! Skal jeg med glede implementere i "repertoiret" :D

Skrevet

Det kunne ikke falle meg inn å bli sint for noe slikt, så jeg hadde enten ledd, sagt pent nei (dette tar vi senere du) om jeg ikke hadde lyst eller gjort som han ønsket. Situasjonen er jo bare morsom, hvorfor bli sint?

Skrevet

Dette gjør typen min ofte, ser overhodet ikke på det som sexpress. Om jeg er i humør for det, oppfyller jeg gjerne ønsket hans. Dette fordi jeg vet han gjengjelder det mer en gjerne. Om jeg ikke var i humør for det akkurat da ville jeg gitt han en liten "smakebit" med lovord om mere senere. Er vel ikke noe å bi sint for?!

Gjest koosejenta
Skrevet

jeg trodde faktisk ikke mine egne øyner da jeg leste innleggene..

Er det virkelig noen som hadde blitt sint bare fordi typen hadde kommet inn nydusja i stuen og sluppet håndkledet og sagt sug meg:)

HERREGUD jeg hadde blitt dritkåt og sugd han tvert og svelget unna:)

Er det virkelig blitt sånn at man ikke kan være impulsiv i et forhold hvis man er kåt??

Gud hjelpe meg da...

Jeg kan godt finne på å sette meg over han i sofaen og si at han må gi meg en orgasme NÅ eller kle av meg og be han slikke meg,eller be han helt pluteselig om å kle av seg for at nå skal jeg ha kuk i munnen...

HELDIGVIS så har ikke jeg opplevd at noen har blitt sint på meg,og heldigvis har ikke jeg blitt sint for at typen gjør slikt heller

DET får være måte på syns jeg..

Har man ikke lyst så er det jo bare å gjøre som som en av de som skrev innlegg her: kyss hodet og si at du kan gjøre det senere når lysten er der:)

Skrevet
..om partneren deres hadde kommet inn i stua (eller på soverommet) etter en dusj, kun iført et håndkle, latt dette falle og sagt: "Sug meg"

Tore Trygve Ulven.

Vil du ikke heller bli slikket?

CD

Gjest DyneTryne
Skrevet

Jeg ville sagt "tving meg", det pleier vanligvis til å føre til "kjipe" konsekvenser for meg før jeg gjør det ;-D

Urk, hvorfor kommer jeg på sånt når han er på ferie? ;(

Skrevet (endret)
Jeg kan godt skjønne at en slik fremgangsmåte ikke vil tenne alle jenter, men når man da velger å dra inn ord som sexpress og mangel på respekt?!? har man tydeligvis større problemer i forholdet enn at gutten er kåt og jenta ikke.

Hear hear....

Tydeligvis mange som blir provosert av at menn kan finne på noe slikt.

For min del hadde det ikke kunne falt meg inn å bli sint! Det er jo søtt da, synes jeg :sjarmor:

Hadde jeg vært trøtt og uopplagt, hadde dette kanskje vært akkurat den rette måten å gjøre det på :tommel:

(Jeg må si jeg synes litt synd på den mannen som møter ei sint "kjerring" når han gjør dette. Han regner sikkert med risikoen for å få et nei takk, men ikke å få kjeft. Synes han heller skal ha kred for et fantasifult påfunn :) )

Endret av trønderrock

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...