Gå til innhold

Hva hadde dere jenter sagt...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Det er bare helt utrolig, det er vel godt på vei til å være et overgrep også ? Tenk at menn ønsker seg sex. Noe så ekkelt!

Du klarer altså ikke å sette deg inn i hva sexpress kan være og hvordan det oppleves for motparten. Interessant.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Du klarer altså ikke å sette deg inn i hva sexpress kan være og hvordan det oppleves for motparten. Interessant.

Motparten? Dette ble vel nærmest beskrevet som et kjærestepar,

ikke en tildragelse i et mørkt smug hvor en eller annen gærning hoppet fram fra en busk og vrengte opp frakken.

Motparten? Rimelig hekta på rettigheter når sex mellom kjærester

nærmest blir å betrakte som et rettsoppgjør.

Gjest Gjest
Skrevet
Hvis menn som ønsker seg sex går frem på den måten, er det bare til pass for dem om de ikke får det. Er det målet eller midlet som er viktig her? Hvis det er målet bør mannen lære seg hva som skal til for at dama får lyst. Hvis det er midlet, altså det å hoppe fram og be om å bli sugd, som er det viktige, kan de ikke regne med napp hvis hun ikke tenner på det.

Okey, mannen må lære seg hva som skal til for at dama ska få lyst, han må ikke teste det ut med håndkle/ståpikk-trikset for da er det respektløst. Hva må han gjøre for å lære seg hva hun tenner på?

(Mistenker at han må legge ungene, ta en rundvask, fikse en treretters med stearinlys og cosy stemning for deretter å snaaakke om det i gjensidig forståelse og respekt).

Siden han må lære seg hva som gjør at hun får lyst - (og ikke gjøre noe annet enn det som gjør at hun får lyst - det er nemlig respektløst) så har jo du lært deg hva som gjør at han får lyst - det må jo gå begge veier, ikke sant? Fortell da, hva må du gjøre for at han skal få lyst?

Gjest Gjest
Skrevet
Hvis du tror at damer tenner på alle mulige rare sprell som mennene kan finne på og gjøre tar du feil. Det handler ikke om å være prippen. Det handler om gjensidig respekt.

Som sagt prippen :legrine:

Gjest Gjest
Skrevet

Det var da en satans vanskelig affære å lese den der bekreftelseskoden man må legge inn for å poste et innlegg.

Jeg klarer ikke å lese de der tallene.

Det er fordi jeg er fageblind. For fargeblinde blir grønn og rødfarger i sånne mønstre bare en smørje, jeg klarer ikke å skille tallene når de er i disse fargene.

Det er bare menn som kan være fargeblinde. Dette gjør dere bare for å krenke menn, det er en respektløs forordning som er iverksatt, og jeg føler meg diskriminert og forulempet. Mye verre enn sexpress.

Nemlig.

Skrevet
Motparten? Dette ble vel nærmest beskrevet som et kjærestepar,

ikke en tildragelse i et mørkt smug hvor en eller annen gærning hoppet fram fra en busk og vrengte opp frakken.

Motparten? Rimelig hekta på rettigheter når sex mellom kjærester

nærmest blir å betrakte som et rettsoppgjør.

Motparten er et nøytralt ord som kan brukes i enhver sammenheng. Når du setter likhetstegn mellom sexpress og rettsoppgjør, da tror jeg du har misforstått hva det dreier seg om.

Igjen, interessant.

Gjest Gjest
Skrevet
Motparten er et nøytralt ord som kan brukes i enhver sammenheng. Når du setter likhetstegn mellom sexpress og rettsoppgjør, da tror jeg du har misforstått hva det dreier seg om.

Igjen, interessant.

Motpart er ikke noe nøytralt begrep. Det er ikke vanlig å kalle kjæresten sin en motpart. Tvert imot, det er en partner.

Jeg har selvfølgelig ikke misforstått noe som helst. At en mann kan gjøre et litt ubehjelpelig og plumpt forsøk på å invitere til sex har ikke noe med sexpress å gjøre. Det er du som tolker handlingen som aggresiv, de aller fleste vil tolke den som komisk og ubehjelpelig.

Slutt med den forutinntatte og angstbiterske holdningen til menn.

Menn stort sett helt okey.

Skrevet

Jeg ville sannsynligvis sugd av hjertens lyst, er ikke så lett å motstå en nydusja samboer med en like nydusja pikk....

Sexpress?!?! Nå må dere ta dere sammen, man kaller da ikke kjæresten sin motpart og blir sinna på han bare fordi mannen er kåt?!? Hvis jeg mot formodning ikke hadde lyst til å suge han der og da hadde jeg da bare gitt pikken et lite kyss og sagt pent nei takk. Hadde iallfall ikke blitt sint og startet en inkvisisjon mot stakkaren... Det får da være måte på:)

Gjest Gjest_Maria_*
Skrevet

Aldri i verden om jeg hadde sugd han hvis han tilnærmet meg på den måten. Jeg hadde blitt sint. Det er tross alt en tid og et sted for alt. Kunne heller aldri falle meg inn å gjort noe lignende mot han. Hvorfor spør du, TS? Ble det ikke godt mottatt i heimen?

Gjest Gjest_Devin_*
Skrevet

Jeg må le.

For noen mugne kjerringer her.

Gjest Frøken Titt
Skrevet (endret)

Ja! :is:

Endret av Frøken Titt
Skrevet
Hvis du tror at damer tenner på alle mulige rare sprell som mennene kan finne på og gjøre tar du feil. Det handler ikke om å være prippen. Det handler om gjensidig respekt.

Humor er no dritt!!

Jeg må le.

For noen mugne kjerringer her.

Det er jeg jaggu enig med deg i!! :jepp:

Skrevet

Jeg hadde helt klart sugd han :rødme:

Gjest Mrs. Potter
Skrevet (endret)

Mulig jeg hadde gjort det, men mest sannsynlig så hadde jeg begynt å le.

Sint hadde jeg iallefall ikke blitt! Ei sånn grinete kjerring er jeg heldigvis ikke.

Endret av Mrs. Potter
Gjest Gjest
Skrevet

I normalt humør så hadde jeg enten gjort det for at det ikke gjorde meg noe, så hvorfor ikke? eller pga at jeg tente på det.

Men hadde han bommet totalt på hvilket humør jeg hadde vært i, og det var etter et par dager med 0 søvn, mye jobbpress, sykdom/smerter el så tviler jeg på at jeg hadde blitt særlig blid.

Satser på at han kjenner meg godt nok til at han ikke treffer på de par prosentene av tiden som er i sistnevnte kategori ;)

Skrevet

Med utgangspunkt i godt humør så hadde jeg nok bare begynt å le, og så lagt han over kneet mitt og gitt han en omgang med bjerkeriset! :sjarmor:

Skrevet

Er det så vanskelig å svare på dette innlegget uten å komme med råtne kommentarer da?

Det kan jo friske opp litt at kjeresten kommer med en slik forespørsel på en slik måte:)

Selv hadde jeg nok sugd han.. Mer en gjerne. Regner med det hadde kommet litt på meg også da og det er jo ikke å forakte?

Hadde jeg ikke vert i modus for det, så hadde jeg sagt fra...Men blitt sint?? ALDRI! Sexpress?? HAHA.. nei..vettuhva!

Gjest Gjest
Skrevet

Uff. Virker som om det er en del triste forhold rundt om, uten humor og glede. Og hvis noen er så uheldig å være sammen med en "motpart", så er det kanskje lurest å avslutte forholdet så fort som mulig.

Gjest Gjest_lovely_*
Skrevet
..om partneren deres hadde kommet inn i stua (eller på soverommet) etter en dusj, kun iført et håndkle, latt dette falle og sagt: "Sug meg"

Tore Trygve Ulven.

Herregud hadde jo selvfølgelig sugd han, uansett åssen humør jeg hadde vært i!! Er jo bare deilig det ;)

Skrevet

Jeg hadde mest sannsynlig ledd.

Kanskje gjort det han ønsket etter at latteren hadde stilnet .. hvis han fortsatt hadde ønsket. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...