Gå til innhold

Hva hadde dere jenter sagt...

Fremhevede innlegg

Gjest Tore Trygve Ulven
Skrevet

..om partneren deres hadde kommet inn i stua (eller på soverommet) etter en dusj, kun iført et håndkle, latt dette falle og sagt: "Sug meg"

Tore Trygve Ulven.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ikke se bort fra at det hadde skjedd ;)

Skrevet

Det kommer veldig an på om jeg var hypp på sex akkurat der og da. Muligheten for at jeg ville blitt sint er der..

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg hadde nok sygd han.. Det er jo deilig med en nydusja pikk :sjarmor:

Gjest Gjest
Skrevet

Om det passet seg, hadde jeg mer enn gjerne oppfylt ønsket hans.

Gjest Gjest_Siren_*
Skrevet

Oh la la *gliiiiiser* Jeg hadde gått ned på kne og tatt pikken hans i munnen. Sugd han stiv og så stoppet. Kikket opp på han med mine dådyrøyne, fortsatt med pikkhodet hans i munnen, og holdt blikket hans en stund. Så hadde jeg tatt pikken hans ut av munnen og sagt at jeg kunne suge han til utløsning på en betingelse? At han tvangspulte med senere på kvelden etter at han hadde bundet meg til sengen..... tror han hadde svart jeg altså!

Skrevet (endret)

Kommer an på situasjonen og humøret. Enten hadde jeg blitt tent, eller så hadde jeg blitt sint.

Endret av Pax
Skrevet
Kommer an på situasjonen og humøret. Enten hadde jeg blitt tent, eller så hadde jeg blitt sint.

Hvorfor i himmelens navn skulle du/dere bli sint????????????

Skrevet
Hvorfor i himmelens navn skulle du/dere bli sint????????????

Det kan oppfattes som sexpress.

Gjest *Magica*
Skrevet

Lurte jeg også på. Lov å ikke ha lyst, men hvorfor bli sinna?

Gjest Blondie65
Skrevet

Man blir sint fordi menn er noen ekle vemmelige vesener og deres sexualitet er enda eklere.

:ironi: :ironi: :ironi: :ironi: :ironi: :ironi:

Gjest TuttaCalcutta
Skrevet

Come on baby, lets rock&roll :lykkelig:

Gjest Fjellsippa
Skrevet

Det kommer helt an på humøret. Å sprette frem sånn uten forvarsel kan være temmelig turn off.

Gjest Gjest
Skrevet
Det kommer helt an på humøret. Å sprette frem sånn uten forvarsel kan være temmelig turn off.

Sier bare....PRIPPEN!

Skrevet
Sier bare....PRIPPEN!

Er det prippent å ikke ha lyst?

Gjest StockDama
Skrevet

enten hadde jeg gjort det, ellers så hadde jeg falt sammen av latter...kommer helt ann på humøret.

Gjest Gjest
Skrevet
Det kan oppfattes som sexpress.

Det er bare helt utrolig, det er vel godt på vei til å være et overgrep også ? Tenk at menn ønsker seg sex. Noe så ekkelt!

Gjest Fjellsippa
Skrevet
Det er bare helt utrolig, det er vel godt på vei til å være et overgrep også ? Tenk at menn ønsker seg sex. Noe så ekkelt!

Hvis menn som ønsker seg sex går frem på den måten, er det bare til pass for dem om de ikke får det. Er det målet eller midlet som er viktig her? Hvis det er målet bør mannen lære seg hva som skal til for at dama får lyst. Hvis det er midlet, altså det å hoppe fram og be om å bli sugd, som er det viktige, kan de ikke regne med napp hvis hun ikke tenner på det.

Gjest Fjellsippa
Skrevet
Sier bare....PRIPPEN!

Hvis du tror at damer tenner på alle mulige rare sprell som mennene kan finne på og gjøre tar du feil. Det handler ikke om å være prippen. Det handler om gjensidig respekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...