Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

16. mai (2 dager siden) kjøpte vi digital kamera hos en kamera butikk i Kvadrat.

Nå viser det seg at den tok veldig dårlig bilder, dvs. en del støy på selve bildene.

Er litt usikkert hva rettigheter jeg har egentlig. Kan jeg f. eks. får bytte, eller pengene tilbake?

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Det ville jeg absolutt prøvd på ja. Det skal ikke være støy på slike bilder, og det minste man må kunne forvente av et digitalkamera med autofokus er at bildene er skarpe.

Skrevet

Takk for raskt svar! Ja, jeg mener det samme. Litt skuffende med tanken på mengde dårlig 17.mai bilder, men heldigvis hadde jeg tok like mange med min speilrefleks ;)

Hadde det vært Clas Ohlson eller noe, så hadde det gått fint å levere tilbake etter så kort tid, men ble litt usikkert nå at butikk er selvstendig.

Gjest Blondie65
Skrevet

Forbrukerkjøpsloven er den samme uansett om det er Clas Ohlson eller "Kameramannen på hjørnet". At de kan være mindre seriøs i den sistnevnte kan jeg forstå, men dine rettigheter er i utgangspunktet de samme.

Skrevet

Gå og klag på det, kan hende det er en produksjonsfeil på akkurat det kameraet hvis det ellers skulle være greit. Og nyere kameraer skal ha en OK kvalitet selv om de ikke koster allverdens.

Gjest Agathe
Skrevet

Hvilket kamera er det? Det kan ha betydning for saken, i og med at en del kamera har støyproblemer, og noen har til dels store støyproblemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...