Menecairiel Skrevet 18. mai 2007 #1 Skrevet 18. mai 2007 Heisann! Jeg har naa vært student i utlandet i 2 aar, og har desverre lagt paa meg 10 kg. Jeg bor med en vegeterianer, men siden vi er studenter saa blir det ganske mye latskap og skriving, uregelmessing spising, mye hjemmelaget pizza og lite trening. Jeg er blakk, saa treningsstudio er utelukket. Jeg hater aa jogge, og arealet rundt meg er ganske saa skitten uansett. Noen forslag? Jepp, latskap lenge leve, og jeg veit godt at det er umulig aa slanke seg uten aa svette, men naa sitter jeg fint i skolefettet Hjelp? Please?
Gjest Kristin_ Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 Er et par enkle grep man kan gjøre for å skrelle av seg noen kilo -Regelmessige måltider (gjør ikke forbrenningen bedre som enkelte tror, men det forhindrer overspising) -Tell kalorier, og sørg for at du går litt i underskudd. -Fyll på med fiber, magert protein og grønnsaker, ligg unna fete meieriprodukter, sukker, varer med mye salt og typisk annen "junk" -Drikk masse vann! Det er ikke akkurat revolusjonerende grep som skal til, bare å bruke sunn fornuft
Tinker Bell Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 Det finnes jo exergaming da Som er spill som gir trening. Du har Yourself Fitness som går både til PC/PS2/XboX, og diverse spill på dansematte til xbox og ps2, eyetoy kinetic og eyetoy combat til ps2. Vil anbefale Yourself Fitness dette er mye trening og gode variasjoner. Dansematte og de andre spillene er veldig morsomme. Og selvfølgelig legge om på kosthold som Kristin_ sa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå