Gå til innhold

Dama flytter inn

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Andreas_*
Skrevet

Dama er snill, søt omtenksom, herlig,vakker har god økonmi, vi er like, hun er alt jeg har drømt om, likevel er jeg redd. Redd for at hun flytter inn, redd for at dette kan gå galt, redd for at dette er sluttenpå det gode liv. Redd.

Men det er avgjort, hun flytter inn. Det har hun allerede sagt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du hadde ikke så mye du skulle ha sagt? :klø:

Gjest Tanita
Skrevet

Lykke til, og husk at ingen - hverken damer eller forhold er perfekte!

Gjest Miss Guided
Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen da?

Det er naturlig å få en smule panikk for det er et stort skritt å flytte sammen, og det tar forholdet opp til et annet nivå. Alt blir så mye mer seriøst med en gang det skjer.

Skrevet

Er vel agnske normalt å ha disse tankene når man flytter sammen. Det er jo et stort skritt å ta.

Men, hun har sakt at hun flytter inn, så det er bestemt...... Hva med deg? Har du ikke fått sakt noen ting i den sammenheng? I så fall bør dere kanskej ta en prat før hun flytter inn, slik at du får luftet dine tanker også?

Skrevet

Tenk på at det f.eks er hyggelig å spise frokost sammen, ha noen som er hjemme når du kommer hjem, osv... Det kan være ganske hyggelig å bo sammen med!

Det som er veldig viktig å huske på, er at man bør passe på å gjøre litt egne ting sammen med venner, sånn at man får litt annen sosial input også. Og så må dere passe på å gjøre ting sammen, ikke bare bo. Lykke til!

Gjest Robin Hood
Skrevet

Si farvell til friheten

Gjest Gjest
Skrevet

Å ta dette steget kan være skummelt - men som du sier, så er din kjæreste en flott kvinne, dere er like osv. Å bo sammen er en stor endring, men en fantastisk fin en. Dere kommer hverandre nærmere, opplever mye nytt - på godt og vondt. osv. osv. osv. Det gode liv er ikke over, tvert imot- det gode liv har nettopp begynt. Tenk,hver dag, etter en slitsomdag på jobben, etter en fin kveld med gutta, etter en fin dag på jobben, etter en slitsom kveld med gutta - uansett, du kommer hjem til en kvinne som elsker deg, til et felles trygt og godt hjem. Jeg ønsker deg lykke til på veien, du har virkelig ikke noe å frykte. :) selv om frykt er en helt naturlig reaksjon.

Gjest Gjest
Skrevet

Si meg en ting.. Er inlegg nr. 1 og 8 samme person.

Skrevet

Jeg håper du også har noe du skulle sagt i forbindelse med dette samboerskapet og at du ikke lar deg overkjøre til å være med på noe du ikke er klar for enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...