-Fisken- Skrevet 17. mai 2007 #1 Skrevet 17. mai 2007 En venn av meg (homofil, han har mer peiling på klær, sko og sminke enn meg ) fortalte at det mest geniale trikset for for store sko eller sko som kjipper, er å spraye de med hårspray. Det er visstnok det modeller som går catwalk gjør, sa han. Tenkte bare jeg skulle dele dette tipset med dere.
Gjenglemt sykkellås Skrevet 17. mai 2007 #2 Skrevet 17. mai 2007 Hm.. Det skal jeg huske. Men hvorfor/hvordan i alle dager fungerer det?
Gjest Frysepulver Skrevet 17. mai 2007 #3 Skrevet 17. mai 2007 Jøss... Jeg pleier å bruke disse stripsene i hælen jeg da og de fungerer jo kjempefint + at man ikke får gnagsår
Lib Skrevet 17. mai 2007 #4 Skrevet 17. mai 2007 Jøss... Jeg pleier å bruke disse stripsene i hælen jeg da og de fungerer jo kjempefint + at man ikke får gnagsår ← Det gjør jeg også, billig og velfungerende
gizmoo Skrevet 18. mai 2007 #5 Skrevet 18. mai 2007 Samme her... Eller man kan bruke en slags "halvsåle" foran i skoen... Hjelper i høyhelte hvertfall. Da sitter de litt bedre på foten. Har aldri hørt om å spraye skoene med hårspray... Blir ikke dette veldig klissete hvis man svetter f.eks?
Catzy Skrevet 18. mai 2007 #7 Skrevet 18. mai 2007 Mulig man skal spraye nettopp fordi da blir det klissete, og skoen holder seg bedre på foten? Kjappere enn halvsåler og sånne ting til å ha i hælen hvis man ikke har noe sånt liggende, i hvertfall.
Annie Skrevet 18. mai 2007 #8 Skrevet 18. mai 2007 Må man spraye hver gang da eller? Skjønte ikke helt det der jeg... :klø:
Gjest Huldali Skrevet 18. mai 2007 #9 Skrevet 18. mai 2007 det er sikkert bare der og da det gjelder. Blir som klister, slik man bruker når man spiller håndball.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå