Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer litt på dette med menn som mister håret. Det er jo så vanlig at jeg ikke reagerer på det. Men det er åpenbart et problem for mange menn ettersom man foretar hårtransplantasjoner og år med tupè.

Selv er jeg arvelig belastet med en manke som er type "børste", og synes menn med hentesveis ser komiske ut. Jeg har ofte tenkt at hvis jeg skulle miste håret, ville jeg antakeligvis barbert meg daglig der oppe på toppen.

Jeg skjønner jo at det ligger noen forfengelighetsmekanismer rundt dette, men hva synes dere kvinner? Ser dere ned på menn som ikke har hår på toppen? I så fall, hvorfor?

Er ikke hentesveis det værste man kan etablere for å kompensere i en slik situasjon?

Skrevet

Hentesveis har vel vært bannlyst i lengre tid, det er vel ingen menn under 50 som fortsatt har det nå lenger?

Jeg syns menn som barberer alt (evt har noen mm igjen) ser yngre og mindre "satt" ut enn menn med "normal manne-lengde" men med måne.

Gjest Deception
Skrevet (endret)

Jeg skjønner heller ikke det med hentesveis eller tupé. Det vises på mils avstand, så hvem tror de at de lurer? Jeg har sett menn i aerobic-salen med tupé, og da tenker jeg at man sier at kvinner er forfengelige?

Nei, barbert er bedre enn alle slags forsøk på å skjule en manglende manke.

Endret av Deception
Gjest synseren
Skrevet

Jeg synes menn med blanke isser kan være veldig sjarmerende :herremann:

Gjest Sativa
Skrevet

Ser vel ikke akkurat ned på menn som ikke har hår nei. Men må innrømme at det ser bedre ut når tynnhårede menn tilpasser sveisen sin etter hårmengden på en fin måte. Hentesveis er jo helt sykt, hva er dealen liksom? tror de at vi ikke skjønner at det lange håret, som ligger helt annerledes enn alt det andre håret, bare er en dekkoperasjon? For ikke å snakke om tupeer som har en annen farge enn originalhåret. Det finnes sikkert mange tupebærere der ute som overbeviser, men det må jo være litt mye stress med dem.

Barbert skalle, eller et par millimeter er fint synes jeg.

Men det fineste er langt, naturlig :-)

Gjest CharlotteYork
Skrevet

Hentesveis er helt forferdelig. Det er mye bedre dersom man barberer hele hodet

Skrevet

Hentesveis er noe av det latteligste jeg ser :ler: jeg kan ikke skjønne at de som har det ikke ser selv hvor dumt det ser ut.

Mannen min har lite hår, veeeldig tynt har det blitt. Jeg har vært "frisøren" hans de siste årene, jeg bruker hårmaskin så da har han igjen bare et par mm over det hele. Han er så sexy atte........... :rødme:

Gjest Gjest
Skrevet

Gi mennene 2 mm over hele hodet, da blir de heite! :)

Dessuten synes jeg ikke hår er noe å bråke om. Vin Diesel hadde ikke blitt det samme med hår. Ikke Bruce Willis heller. ;D

Skrevet

Vi liker ikke hentesveis, det sier seg vel selv? Ser absolutt ikke ned på menn som mister håret, men synes det er patetisk med både hent og tupé. Gresselig! Liker aller best langt hår jeg da, men barbert er ok det også.

Gjest =tentacle=
Skrevet

Ser nesten ikke unge menn med hentesveis. Derimot er det en del litt eldre menn som ser ut til å synes det er en god ide å kompensere med å la håret vokse seg tykt og langt på hver side av issen, uvisst av hvilken grunn. En mann som er sexy med hår på hodet, er sexy uten også.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Hentesveis har vel vært bannlyst i lengre tid, det er vel ingen menn under 50 som fortsatt har det nå lenger?

Jeg syns menn som barberer alt (evt har noen mm igjen) ser yngre og mindre "satt" ut enn menn med "normal manne-lengde" men med måne.

Jepp. Barber det vekk.

Skrevet

Min mann har etterhvert veldig lite hår på toppen. Mistet det fort etter at han traff meg :ler:

Han bruker hårtrimmer og tar av alt eller nesten alt, varierer litt. Meget kledelig syns jeg.

Syns ikke det spiller noen rolle om en mann har mye eller lite hår, bare han ikke forsøker "lure løsninger" for å skjule manglende hårvekst, det blir sjelden eller aldri vellykket.

Gjest Fjellsippa
Skrevet (endret)
Gi mennene 2 mm over hele hodet, da blir de heite! :)

Dessuten synes jeg ikke hår er noe å bråke om. Vin Diesel hadde ikke blitt det samme med hår. Ikke Bruce Willis heller. ;D

Sånn er det!

Se på avataren til _S_. Finnes det en mer sexy mann? Neppe i mine øyne.

Endret av Fjellsippa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...