Quiet Skrevet 17. mai 2007 #1 Skrevet 17. mai 2007 (endret) Vi har akkurat kjøpt oss en ny bolig og er i tråd med dette på stadig jakt etter gode tips og ideer. Jeg har nå kjøpt flere boligmagasiner uten helt å finne det "rette"... Det er så mange å velge mellom! Abonnerer eller kjøper dere noen boligmagasiner regelmessig? Hvem og hvorfor? Endret 17. mai 2007 av Quiet
Gjest CharlotteYork Skrevet 17. mai 2007 #2 Skrevet 17. mai 2007 Jeg abonnerer på BoNytt fordi jeg er designinteressert
Pnin Skrevet 18. mai 2007 #3 Skrevet 18. mai 2007 Jeg har tenkt å abonnere på Vakre Hjem, fordi jeg liker den stilen de kjører.
Gjest Lea Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 Jeg sluttet å kjøpe slike magasiner etter en stund. Synes at det ble veldig dyrt å betale mellom 50 og 150 kroner for et magasin der halvparten av sidene inneholdt reklame/annonser. I stedet begynte jeg å kjøpe bøker og synes at det er mye bedre. Sikkert en smaksak, men det er massevis av flotte interiørbøker i salg. Ellers synes jeg ofte at utenlandske interiørmagasiner er bedre enn de norske.
Scheherazade Skrevet 18. mai 2007 #5 Skrevet 18. mai 2007 (endret) Jeg synes boligmagasiner veldig ofte blir for glossy, for spesielt og for dyrt. Det nye som er kommet, 123 Rom liker jeg godt, det er litt mer jordnært. Jeg har også akkurat kjøpt leilighet, og er enig med Lea i at bøker ofte er det beste. Jeg var på biblioteket og fant noen bra bøker, de har faktisk veldig mye. Anbefaler spesielt <a href="http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=144152&rom=MP"> denne</a> boken, den hjalp mye med å velge farge på veggene. Endret 18. mai 2007 av Scheherazade
Gjest Persille Skrevet 18. mai 2007 #6 Skrevet 18. mai 2007 Har kjøpt et par-tre ganger Rom 1*2*3 Synes det er et blad for oss med vanlig lommebok.
Gjest Frysepulver Skrevet 18. mai 2007 #7 Skrevet 18. mai 2007 Jeg elsker Elle Interiør, og kjøpte et svensk magasin i dag. Husker ikke hva det heter, men alt inni så vanvittig lekker ut
MiniMjau Skrevet 18. mai 2007 #8 Skrevet 18. mai 2007 mUlig du mener det svenske magasinet Skøna Hem? Jeg liker også det bladet, samt Elle Interiør. De har både vanlige Ikea-ting, og designting(men ikke design-design og alt hvitt og sterilt...om du skjønner hva jeg mener). Mange av bladene inneholder også de samme tingene(f.eks de evinnelige Syvern-stolene...hehe...), så for å få litt inspirasjon så trenger du ikke en 2-meter stabel med blader akkurat...
Gjest synseren Skrevet 18. mai 2007 #9 Skrevet 18. mai 2007 Synes ofte det er en lite folkelig stil i slike blader. Alt er så hipt og trendy og alt for dyrt for min lommebok. Kunne tenke meg et interiørblad som var mer opptatt av en hjemmekoselig stil, og som selvfølgelig ikke var så dyr heller. Er det noen som vet om slike blader, for de må vel finnes?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå