Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Deception
Skrevet

Da jeg var hos frisøren i går, svermet hun over produkter fra Vidal Sassoon, altså en salongserie derfra. Spesielt bra skulle shampo og balsam derfra være, påstod hun. Jeg ble selvsagt nysgjerrig, men kjøpte ingenting der og da.

Men har noen testet noe fra den serien? Det er snakk om serien som selges hos frisører, og som er i hvite flasker.

Skrevet

Brukte serien for mange år siden, og var veldig fornøyd. Jeg trodde kanskje det var kommet mye "nytt og bedre" på markedet, siden jeg ikke har sett noe til det merket på mange år. Kanskje det bare er jeg som ikke har lagt merke til det ..

Gjest Deception
Skrevet
Brukte serien for mange år siden, og var veldig fornøyd. Jeg trodde kanskje det var kommet mye "nytt og bedre" på markedet, siden jeg ikke har sett noe til det merket på mange år. Kanskje det bare er jeg som ikke har lagt merke til det ..

Jeg tror VS har hatt mange serier på markedet, men denne skal være ganske ny. De hadde jo produkter som man fikk kjøpt "overalt" på begynnelsen av 90-tallet, men det jeg tenker på, er produkter i prisklassen Sebastian/Redken, og i hvite flasker. Jeg har sett litt på dem på sassoon.com, men får høre med frisøren når jeg går tom for det jeg bruker nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...