helludu Skrevet 17. mai 2007 #1 Skrevet 17. mai 2007 Heisan! husker ikke hele denne teksten og finner heller ikke hele teksten på nettet, og kirkeprogrammet må snart gjøres ferdig, gulp....
Gjest Frysepulver Skrevet 17. mai 2007 #2 Skrevet 17. mai 2007 Sender deg en PM Ikke lov å legge ut heler her
Gjest Gjest_Kathrine_* Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 (endret) Hei du kunne ikke ha sendt meg den sangen og ? xxxxxxxxx sitter her med mitt kirkeprogramm nå og finner ikke sangen heller:P Mailadresse fjernet ihht KG's regler Scorpina -mod- Endret 10. desember 2008 av Scorpina
Rosating Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 det er hele sangen? du har vell ikke tilfeldigvis og Gjør døren høy, gjør porten vid og? vet ikke hvordan den går engang
Rosating Skrevet 10. desember 2008 #7 Skrevet 10. desember 2008 ååååh.. tusentakk.. :D:D:D:D du er deilig
Dizzy Skrevet 10. desember 2008 #8 Skrevet 10. desember 2008 Bare hyggelig å kunne hjelpe Men et lite tips: når du lurer på/leter etter noe er det veldig enkelt å søke på Google. Det er bare å skrive det du lurer på, eks "gjør døren høy", trykk søk og vips så har du mange sider der denne teksten står
Rosating Skrevet 10. desember 2008 #9 Skrevet 10. desember 2008 heh.. jeg søkte litt der inne men viste ikke om det var rette sanger eller ei liksom så greit å få det bekreftet av andre og
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå