Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2007 #61 Skrevet 24. mai 2007 Her var det mye hysteri ute og gikk. Guttungen min på snart 6 har badet alene i halvannet år. Døren til badet står på gløtt så jeg hører han. Å ikke la 8-11-åringer som bader få bade alene syns jeg høres latterlig ut. Må de bruke redningsvest på stranden også? Hva nakenhet gjelder ser min sønn meg naken hver eneste dag. Og han sover ofte sammen med meg på natten, og jeg sover alltid naken.
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2007 #62 Skrevet 24. mai 2007 Enig i at det er mye hysteri. Da min sønn badet hendte det at jeg forlot baderommet i noen få sekunder. Da snakker jeg om tiden det tar å hente en håndduk i rommet ved siden av, det tar sikkert mindre enn ti sekunder og jeg har løpt tilbake med en gang hvis det ble stille på badet. Jeg føler meg ikke ansvarsløs av den grunn.
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2007 #63 Skrevet 24. mai 2007 Her var det mye hysteri ute og gikk. Guttungen min på snart 6 har badet alene i halvannet år. Døren til badet står på gløtt så jeg hører han. Å ikke la 8-11-åringer som bader få bade alene syns jeg høres latterlig ut. Må de bruke redningsvest på stranden også? Hva nakenhet gjelder ser min sønn meg naken hver eneste dag. Og han sover ofte sammen med meg på natten, og jeg sover alltid naken. Min 11 åring får bade alene, men jeg sjekker om det er helt stille. Dette er fordi at jeg hadde en helt for jævlig drøm en gang at hun lå og fløt i vannet. Hun får også bade alene med de minste. Men de to yngste får ikke bade alene, for de herjer og krangler sånn. Nå er det sånn at jeg hører etter, for døren står åpent. Om jeg hører at det er litt leven så tar jeg ofte yngste opp først.
la Flaca Skrevet 24. mai 2007 #64 Skrevet 24. mai 2007 Da min datter var 3 år fortalte hun meg at en gang hun badet hos pappa hadde han vært på jobb så det var bare samboeren hans som var hjemme. Mens min 3 åring sitter i badekaret så kjører samboeren sine unger på skolen og barnehagen Skal love dere jeg ble forbannet og faren fikk så ørene flagret Takk og pris varte ikke forholdet lenge, så nå har min datter verdens beste stemor :-D Oh my GOD!
Vedvik86 Skrevet 24. mai 2007 #65 Skrevet 24. mai 2007 Når vi var små fikk vi bade alene fra vi var otrent 3 år, men da måtte vi synge hele tiden sånn at forldrene hørte oss.. Selv har vi ikke badekar så det blir nok bading i balje på lillegutt når den tid kommer...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå