Gå til innhold

Barnslig

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Overalt er det lykkelige kjærester og familier, jeg er glad på deres vegne men er selv lei av å være alene.

Har en jobb der man ikke treffer så mye menn akkurat og fritiden er noe amputert til tider, går på byn av og til-men treffer ikke noen der heller egentlig. Skal mye til før ett menneske interesserer meg egentlig og gir ikke mange som spør om en date en sjangs egentlig. Dette er "nett menn", de spør vel alle om en date ;)

Hvartfall, så så jeg en veldig aktuell mann på nett for en tid siden, skal ikke gå i detaljer her, men han har sagt at han liker meg, hintet på at han vil treffe meg, "lusket" på progfilen, funnet ut hvor jeg bor etc. Og ja, må vel si at denne mannen intresserer meg mer enn det andre har gjort på lenge. MEN, jeg forstår ikke hvordan en voksen mann kan like en han ikke har møtt, han har tlf nummeret og burde jo sende en melding hvis han ville møte meg. Virker som han forventer at jeg skal ta intiativet. Så lurer jeg da, på om hele fyren er full av player tendenser eller virkelig er en jeg burde møtt. Noe som sier meg det, nemlig-samtidig er jeg dritt lei-kanskje jeg burde flytte til en annen planet, har jo blitt redd menn jo. Heldige er dere andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lurer jeg da, på om hele fyren er full av player tendenser eller virkelig er en jeg burde møtt.

Det virker som om playere er den eneste type menn du ville kunne møte, når du krever så vanvittig mye pågangsmot fra menn som det ser ut som her. Det er vanlig å forvente å få noe i retur. Jeg ville ikke gjordt meg til stalker for å få ei ukjent kvinne på date.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overalt er det lykkelige kjærester og familier, jeg er glad på deres vegne men er selv lei av å være alene.

Har en jobb der man ikke treffer så mye menn akkurat og fritiden er noe amputert til tider, går på byn av og til-men treffer ikke noen der heller egentlig. Skal mye til før ett menneske interesserer meg egentlig og gir ikke mange som spør om en date en sjangs egentlig. Dette er "nett menn", de spør vel alle om en date ;)

Hvartfall, så så jeg en veldig aktuell mann på nett for en tid siden, skal ikke gå i detaljer her, men han har sagt at han liker meg, hintet på at han vil treffe meg, "lusket" på progfilen, funnet ut hvor jeg bor etc. Og ja, må vel si at denne mannen intresserer meg mer enn det andre har gjort på lenge. MEN, jeg forstår ikke hvordan en voksen mann kan like en han ikke har møtt, han har tlf nummeret og burde jo sende en melding hvis han ville møte meg. Virker som han forventer at jeg skal ta intiativet. Så lurer jeg da, på om hele fyren er full av player tendenser eller virkelig er en jeg burde møtt. Noe som sier meg det, nemlig-samtidig er jeg dritt lei-kanskje jeg burde flytte til en annen planet, har jo blitt redd menn jo. Heldige er dere andre :)

Han har ikke ringt en gang. Hvorfor frykter du at han skal være en player ??? Han hadde da visst bedre hvis han var det...

Mannen er ikke en player. Han er sjenert! Værre er det ikke. Ta litt iniativ kvinne ! Skal du sitte med ærbødigheten i den ene handa, og den victorianske holdningen i den andre så blir det en noget trist slutt på denne tråden...

Endret av Lestat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...