Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2007 #1 Skrevet 17. mai 2007 I det siste når jeg har vært på joggetur ute har øynene mine begynt å renne, kun tårer uten at jeg er lei meg el noe :cry: Det er veldig plagsomt, hindrer jo synet, og folk må jo tenke sitt om en gærning som løper ute og gråter Er det kanskje fordi jeg er tørr i øynene at de begynner å renne sånn når jeg anstrenger meg fysisk ute? Er det pga forurenset luft? Bør jeg ta noen øyedråper eller noe liknende eller skal jeg bare satse på at dette går over og la det flomme over av tårer på løpeturene mine? Noen som har opplevd noe liknene?
Gjest =tentacle= Skrevet 17. mai 2007 #2 Skrevet 17. mai 2007 Bare når du løper, eller også når du er ute en stund? Det er allergisesong nå.
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2007 #3 Skrevet 17. mai 2007 Har ikke tenkt tanken at det kan være allergi, jeg har aldri vært allergisk mot noe tidligere. Det er kun når jeg løper, ikke når jeg går ute eller sykler over lengre avstander. Hvis det var alelrgi burde jeg vel merket noe også da? Kan legge til at jeg har vært litt sliten i øynene pga mye eksamenslesing, tenkte kanskjed et hadde noe med det å gjøre, og at det muligens finnes noe middel man kan ta (eks øyedråper)? Hilsen trådstarter
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2007 #4 Skrevet 17. mai 2007 Hva med vind? Jeg får ofte tårer i øynene når jeg sykler ute, og vinden treffer fjeset. Ser mange landeveissyklister som bruker solbriller for å unngå dette. Er vel samme prinsipp med jogging, om man løper raskt og det er litt vind? Løp med solbriller
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2007 #5 Skrevet 17. mai 2007 Hva med vind? Jeg får ofte tårer i øynene når jeg sykler ute, og vinden treffer fjeset. Ser mange landeveissyklister som bruker solbriller for å unngå dette. Er vel samme prinsipp med jogging, om man løper raskt og det er litt vind? Løp med solbriller ← Takk for svar, men det er nok ikke vanlig vind heller. Tårene triller mye mer enn som så, samt at jeg aldri har grått så mye tidligere når jeg har løpt, og heller ikke merker noe når jeg sykler langt. Jeg er litt ute av form, så satser bare på at det er en reaksjon kroppen får når den må anstrenge seg, samt at øynene mine er slitne etter eksamenslesing (blir så nærsynt av å lese mye, ser ikke mange metrene framover ). Hvis ikke noen andre har bedre forklaring?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå