Gjest Machigai Ana Skrevet 17. mai 2007 #1 Skrevet 17. mai 2007 Hei! Jeg skal miste jomfrudommen i kveld, men er litt redd... Jeg har lest en vits om en mann som gifter seg med ei dame som snakker et annet språk, og på bryllupsnatta roper hun <machigai ana> flere ganger. Når han spiller golf med svigers dagen etter, sier han etter at svigerfar slår et perfekt slag: machigai ana. Svigers svarer: Hva pokker mener du med <feil høl?> Tilbake til saken: Hvordan kan denne tabben unngås? Er det veldig vont? Hvilke hull er feil?
Gjest StockDama Skrevet 17. mai 2007 #2 Skrevet 17. mai 2007 Analen er vel "feil" hull, evt det gjør veldig vondt om noen plutslig skulle trenge seg inn. Men heldigvis har jeg aldri opplevd det, og trur neppe det er så veldig vanlig med mindre partene er veldig fulle.
yenoh Skrevet 17. mai 2007 #3 Skrevet 17. mai 2007 Første gang for meg var også første gang for typen, men han fant raskt fram til riktig hull likevel ... Så jeg tror ikke det er en vanlig feil, nei, med mindre de er fulle, som StockDama påpeker. Og analen er feil hull, ja. Urinrørsåpningen er alt for liten til at den kan betraktes som et hull i det hele tatt, og når skjeden er riktig hull, og vi har bare de tre åpningene i underlivet, er det liksom ikke så mange igjen å velge i.
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2007 #4 Skrevet 17. mai 2007 Ta det pent, husk kondom, og la henne styre hvor du skal
Merneith Skrevet 17. mai 2007 #5 Skrevet 17. mai 2007 Hei! Jeg skal miste jomfrudommen i kveld, men er litt redd... Jeg har lest en vits om en mann som gifter seg med ei dame som snakker et annet språk, og på bryllupsnatta roper hun <machigai ana> flere ganger. Når han spiller golf med svigers dagen etter, sier han etter at svigerfar slår et perfekt slag: machigai ana. Svigers svarer: Hva pokker mener du med <feil høl?> ← Modig fyr, hva om machigai ana hadde betydd "pul meg!" Men vanlig med feil hull? Nei, det er det ikke. Skal nok litt til for å bomme. Tips, du skal der det er vått.
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2007 #6 Skrevet 18. mai 2007 Hei! Jeg skal miste jomfrudommen i kveld, men er litt redd... Jeg har lest en vits om en mann som gifter seg med ei dame som snakker et annet språk, og på bryllupsnatta roper hun <machigai ana> flere ganger. Når han spiller golf med svigers dagen etter, sier han etter at svigerfar slår et perfekt slag: machigai ana. Svigers svarer: Hva pokker mener du med <feil høl?> Tilbake til saken: Hvordan kan denne tabben unngås? Er det veldig vont? Hvilke hull er feil? ← Det er ingen feil hull i kvinner du kan få pikken inn i, får du pikken inn er det et av de riktige hullene!
trønderrock Skrevet 18. mai 2007 #7 Skrevet 18. mai 2007 Det er ingen feil hull i kvinner du kan få pikken inn i, får du pikken inn er det et av de riktige hullene! ←
Hedda-78 Skrevet 19. mai 2007 #8 Skrevet 19. mai 2007 Analen er av mange betraktet som "feil hull". Det er ikke veldig vanlig å bomme på skjeden og treffe analen i stedet, men det kan jo skje. Det oppdager du fort, da er det bare å gi rask beskjed om at han er på villspor. De to hullene kjennes helt ulikt for mannen, så det skal mye til for at han gjør en sånn feil, så sant han ikke er stupende full, da.
Gjest Gjest_mann 40_* Skrevet 21. mai 2007 #9 Skrevet 21. mai 2007 Hvis man ikke vet hvor den skal inn, så bør man kanskje vente litt med debuten?
Gjest DyneTryne Skrevet 21. mai 2007 #10 Skrevet 21. mai 2007 Det er ganske vanlig at han bommer på fylla iallfall. Hvis det er helt mørkt i rommet og han tar på meg bakfra, eller prøver å stikke den inn, har jeg ofte sagt ifra "Feil hull, det er vondt!" hvor han spør "Er det ikke det forrerste av dem jeg skal inn i da? Du pleier jo å like det!" Du ligger BAK meg, din vattnisse! Så bare vær edru, ha lyset på, og ligg på rygg først :--D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå