Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2007 #1 Skrevet 17. mai 2007 Hei! Hva gjør du hvis du går hen og blir forelsket i en annen person enn den du er sammen med/gift med? Hvordan løser dere det, og hva er det beste å gjøre i en sånn situasjon?
Gjest Bøllefrøet Skrevet 17. mai 2007 #2 Skrevet 17. mai 2007 Jeg ville holdt meg helt unna den andre personen.
Gjest StockDama Skrevet 17. mai 2007 #3 Skrevet 17. mai 2007 ville gjort som personen over. holdt meg unna.
Gjest ;) Skrevet 18. mai 2007 #4 Skrevet 18. mai 2007 Enn hvis man ikke kan holde seg borte fra personen? Hvis man f.eks. jobber sammen?
Gjest Bøllefrøet Skrevet 18. mai 2007 #5 Skrevet 18. mai 2007 Enn hvis man ikke kan holde seg borte fra personen? Hvis man f.eks. jobber sammen? Da hadde jeg holdt kontakten til et minimum. Ikke noe tlfkontakt osv utenom jobb, og ikke noe flørting på jobb. Ville faktisk vurdert å bytte jobb om det ikke ga seg raskt.
Gjest ;) Skrevet 18. mai 2007 #6 Skrevet 18. mai 2007 Enn hvis det ikke gikk ann å bytte jobb, si du bodde på en plass hvor du ikke kunne få annen jobb? Og dere rett og slett måtte jobbe ganske tett på hverandre?
Gjest Bøllefrøet Skrevet 19. mai 2007 #7 Skrevet 19. mai 2007 Enn hvis det ikke gikk ann å bytte jobb, si du bodde på en plass hvor du ikke kunne få annen jobb? Og dere rett og slett måtte jobbe ganske tett på hverandre? Det går ann å droppe å flørte for det. Eller flytte, evt. pendle.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 19. mai 2007 #8 Skrevet 19. mai 2007 Enn hvis det ikke gikk ann å bytte jobb, si du bodde på en plass hvor du ikke kunne få annen jobb? Og dere rett og slett måtte jobbe ganske tett på hverandre? Å forelske seg i andre enn kjæresten er noe jeg tror mange opplever - i hvert fall hvis man har vært sammen lenge.. Mitt råd til deg er først og fremst og finne ut hvem av dem du vil ha - om det overhodet er mulig at det kunne blitt noe mellom deg og jobbkollegaen da.. Dersom det kunne blitt noe mellom dere, bør du stille dge følgende spørsmål nårdet gjelder deg og din nåværende kjæreste, og deg og din kollega. 1. Ser jeg en fremtid sammen med han? 2. Har vi felles interesser/verdier osv. Passer vi sammen? 3. Hvem kan gjøre meg mest lykkelig? 4. Kommer jeg til å angre på mitt valg? 5. Hva vil jeg med mitt liv? Hvem passer best inn i denne planen? Ønsker deg lykke til med valget ditt! Dersom du skulle velge å fortsette med din nåværende kjæreste, hold deg mest mulig unna kollegaen din. Forsøk å skape mer spenning i hverdagen med din kjære - finn på nye ting, ha spennende sex, kos mer, flørt med hverandre etc. Kanskje forelskelsen skyldes at dere ikke pleier forholdet godt nok, kanskje dere behandler hverandre mer som venner enn som kjærester? Da er det lett å forelske seg i andre. Uansett hva du gjør, ikke innled et forhold til din kollega, før du har avsluttet ditt forhold til nåværende partner!!
Noodle Skrevet 20. mai 2007 #9 Skrevet 20. mai 2007 Jeg trekker meg isåfall vekk og lar være å gjøre situasjonen værre for meg selv og mannen jeg allerede har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå