Gå til innhold

Stille her i dag

Fremhevede innlegg

Gjest vimselot
Skrevet

Det er kjempestille her nå. Ser noen gjester oppfører seg som om de har festet hele natten, men ellers...

Vil det si at dere alle feirer dagen?

Er det ingen her? (Nå kunne kg ordnet med serveren, siden det er så stille, men it-folka jobber vel ikke i dag...)

Får en følelse av at alle har barn og er opptatte nå. Eller at de har festet hele natta og sover halve dagen...

Jeg har aldri vært på kg`s sider på 17. mai, men jeg regnet ikke med at det var så få brukere her.

Har alle barn, er lærere eller har festet natt til i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke barn, er heldigvis ikke lærer og har ikke festet til langt på natt. Her er 17 mai en rolig fridag. Har sovet godt, spist god frokos og skal slappe av før vi er invitert på grillfest hos venner. Får håpe det blir i allefall litt liv her i dag.

Gjest vimselot
Skrevet

Ja, håper det. Skal kanskje bort i ettermiddag, men har ikke bestemt meg (sa fra om det, sliter med søvn og har sovet lite i natt uten å ha festet)

Skrevet

Omtrent som deg, Arkana. Rolig formiddag- ser absolutt ikke poenget med å reise ned til byen bare for å bli tråkka ned av en bråkete folkemengde med klikkende bunadsko og barn som tuter i øret ditt og stikker flagget sitt alle andre steder enn rett opp...

.....

Neida, jeg har ikke noe imot 17 mai, selv om det høres sånn ut :ler:

Så blir det grilling seinere idag! Og det gleder jeg med til... :tommel:

:flagg::vinke: Ha en fin 17 mai alle sammen!!!

Gjest TuttaCalcutta
Skrevet

Jeg har heller ikke barn så jeg tar dagen helt med ro. Skal på familiemiddag senere i dag da. Ikke festet jeg i natt heller, tok det helt med ro.

Men, Gratulerer med dagen alle sammen og ha en fin-fin 17mai ;)

Gjest StoreSky
Skrevet

Tar også det med ro. Min datter går i oslo-toget, så vi var tidlig oppe! Men jeg orker ikke stå og bli trampa på som den dverghøna jeg er ;)

Blir hjemme for å ha en rolig dag, tv+ internett er helt ok!

Så får jeg se hva som skjer videre...barnefri til imorgen og greier!

Gratulere med dagen Norges befolkning! :dagens-rose::flagg::heiajente:

Skrevet

Jeg var og så barnetoget siden jeg har flere tantebarn som går der, men nå er jeg hjemme igjen og skal jobbe med min innleveringsoppgave - også lager vi lasagne til middag. :sikle:

Skrevet

Jeg var innom tidligere - nå skal jeg ut en liten tur med hunden...

Skrevet

Jeg har også en ganske rolig dag, har aldri feiret noe voldsomt på 17. mai etter jeg ble voksen. Det er liksom mest for de med barn. Men senere i dag får vi middagsbesøk av familien, så det blir jo en koselig dag :) .

Og det er vel ganske naturlig at det er litt roligere her på slike høytidsdager. :flagg:

Gjest DyneTryne
Skrevet

Seg er også her. Sitter og passer hus som det ikke finnes mat i, og bussene til hus med mat går ikke før 4 :grine:

Skrevet

Samboer er dårlig o jeg har egentlig fra før av liten lyst til og gå ut i dag.. Så jeg sitter her jeg da.. Fikk jo med meg toget, men det er kun fordi jeg bor omtrent midt i byen.. Regner med at jeg skal holde meg mest mulig inne ettersom jeg egentlig ikke vil ut i dag.. Liker ikke store folkemengder..

Skrevet

Tar det rolig jeg og, har funnet ut at jeg sikkert ikke gidder dra dra ned til byen, så skal lese til eksamen og jobbe litt med en oppgave :)

Og så blir det en litt bedre middag og sjokolademuffins i kveld med en nabo som er fra England.

Ha en fin 17. mai folkes! :flagg:

Gjest Fjellsippa
Skrevet

Det er innedag for meg også i dag. Det er regn og 5 grader ute, så det frister ikke så veldig mye å gå ut. Siden jeg ikke har små barn må jeg ikke ut heller.

Synes det er godt med en avslappende dag med PC og TV. Det er mye koseligere å se på barnetoget fra Oslo, hvor det er fint vær, på TV enn å gå ut her i regnet.

Håper at dere alle har en fin 17. mai. :flagg::smilyblomst:

Gjest Vampyra
Skrevet

Vi har hatt familien på lunsjbesøk, men nå er det stille og rolig her igjen. :)

Mulig vi tar en tur ut på tivoli eller på besøk til noen venner i løpet av kvelden, men vi får se etterhvert :)

God 17 mai!! :flagg:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...