Gå til innhold

Det brenner i Trondheim igjen

Anbefalte innlegg

Gjest Dallandra
Skrevet

Blir så trist av at erverdige trebygg må gi tapt for flammene igjen. Kjære kjære byen min. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, ja. Det er ille. Det har gått hardt utover trebygningene i byen de siste årene. Synes "uterommet" fullstendig har forandret karakter.

Skrevet (endret)

Jeg nekter nesten å tro at det brenner på nytt!! :( :(

Endret av Vraket
Skrevet

Tragisk, men mine tanker går først og fremst til dem som mistet eiendeler i brannen.

Gjest Miss Guided
Skrevet

Huff, som gammel Trondheims-jente er det trist å se. Jeg håper bare at de som skal bygge opp igjen der det brenner er edruelig i planleggingen av nye bygg.

Det er nesten så man får mistanke om at det er pyromaner på ferde.

Skrevet

VELDIG trist. Orker nesten ikkje høyre om det på radio/tv. har ikkje vore og sett på branntomta enno.

Dersom det viser seg at dette har noko med kvitevaskingssaka i brasil å gjere, for å tilintetgjere bevis, er dette SVÆRT alvorleg og heilt forferdeleg.

Håpar dei byggjer opp igjen i same stilen denne gongen, bygg gjerne moderne eksperimentbygningar på nye tomter, men la oss få ha trehusa i sentrum!!!!

Gjest Miss Guided
Skrevet
VELDIG trist. Orker nesten ikkje høyre om det på radio/tv. har ikkje vore og sett på branntomta enno.

Dersom det viser seg at dette har noko med kvitevaskingssaka i brasil å gjere, for å tilintetgjere bevis, er dette SVÆRT alvorleg og heilt forferdeleg.

Håpar dei byggjer opp igjen i same stilen denne gongen, bygg gjerne moderne eksperimentbygningar på nye tomter, men la oss få ha trehusa i sentrum!!!!

JA, støttes fullt ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...