Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2003 #1 Skrevet 7. mars 2003 Er en jente som lurer på om andre synes det samme som meg. Liker godt å gå i høghalsa genser.Synes faktisk det er litt sexy plagg.Har andre den følelsen, eller er det bare jeg som synes det?
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2003 #2 Skrevet 7. mars 2003 Jeg mener at høyhalsede gensere egentlig ikke er spesielt sexy. Det spørs helt på genseren. Er den trang/tettsittende, og kanskje også uten armer, da kan den være sexy.
Cupcake Skrevet 7. mars 2003 #3 Skrevet 7. mars 2003 Oi da, her må jeg ha blitt logget ut på et eller annet vis. Det var jeg som skrev som "Gjest" over. :-)
Pinocchio Skrevet 7. mars 2003 #4 Skrevet 7. mars 2003 Jo, det kan så absolutt være sexy. Men det kommer jo an på hele antrekket. Er det olabukser og tennissokker, så not. Men litt kvinnelig skjørt/stilig bukse/tynne strømper, type opplegg, så kan det definitivt være sexy. Har sett flere jenter med drakt f.eks som har skilt seg ut på en positiv måte på grunn av høyhalset genser som tilbehør. Hør på meg nå 'a? skulle tro jeg trodde jeg var stylist! Er ikke det. Bare egne meninger. Og smak. 8)
Jinx Skrevet 7. mars 2003 #5 Skrevet 7. mars 2003 Høyhalset genser forbinder jeg ikke med sexy... Ikke slik at når du tar den på deg så blir du sexy.... MEN hvis du er sexy så kler du alt.. Like sexy i regnklær som i høyhalset genser... Sexy handler ikke om klær syns JEG, men hvordan man fører seg....
Malou Skrevet 7. mars 2003 #6 Skrevet 7. mars 2003 Synes absolutt man kan være sexy i en høyhalset genser hvis den er figursydd. Spesielt hvis den er uten armer, med også med. Det kommer jo selvfølgelig også ann på resten av antrekket OG personen som bærer den. Behøver ikke alltid være det som er mest utfordrene som er mest sexy... Jennifer
starie Skrevet 7. mars 2003 #7 Skrevet 7. mars 2003 Høyhalset genser forbinder jeg ikke med sexy... Ikke slik at når du tar den på deg så blir du sexy.... MEN hvis du er sexy så kler du alt.. Like sexy i regnklær som i høyhalset genser... Sexy handler ikke om klær syns JEG, men hvordan man fører seg....
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2003 #8 Skrevet 21. mars 2003 Ja en pen dame med skjørt,polo og en dressjakke utenpå er meget sexy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå