Gjest enois Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Kan jeg være så snill å få lov å la vær og stryke bunadsskjorta mi?? Jeg gidder rett og slett ikke. Dessuten er det bare ermene som synes uansett, og folk tåler kanskje at de er litt skrukkete?? værsåsnill..
sunshine-t Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 Er nettopp ferdig å stryke en selv, hehe! Så jeg skjønner at du ikke gidder! Men skrukkete ermer på en bunadskjorte er å betrakte som skam Blir ikke sett så fint på dessverre.. Så jeg hadde strykt den om jeg var deg Det tar heldigvis ikke sååå lang tid da og så ser det så mye bedre ut! Viss du ikke gidder å stryke hele, så i alle fall ta der den syntes under bunaden. Hva type har du?
Gjest Tweek Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 Er det ikke bare å stryke det som synes av skjorta? Det som ingen kan se er jo ikke vits i å stryke
Gjest enois Skrevet 16. mai 2007 #4 Skrevet 16. mai 2007 jamen jamen.. da må jeg fram med strykebrett osv.. og det ser jeg på som et stort ork akkurat nå. jeg har så lyst til å slippe. jeg hadde egentlig tenkt og boikotte hele 17. mai, men så forteller samboeren min meg i dag at han har tenkt og ut å se på tog osv.. så da må bunaden på. Jeg har forresten nordtrønderbunad. Hvis jeg må, trenger jeg masse, og da mener jeg MASSE oppmuntring!
Gjest enois Skrevet 16. mai 2007 #5 Skrevet 16. mai 2007 åh.. herregud.. jeg har jo sjal også... nei og nei.. dette blir bare verre og verre. tenkt i mitt stille sinn at skjorta kan jeg jo få til, men sjalet også.... hjelp!
sunshine-t Skrevet 16. mai 2007 #6 Skrevet 16. mai 2007 Enten må du stryke eller så må du finne noe annet å gå med, hehe!! Enkelt og greit, hehe!! *****oppmuntringoppmuntringoppmuntringoppmuntringoppmuntringoppmuntringoppmuntringoppmuntringoppmuntringoppmuntringoppmuntringoppmuntringoppmuntringoppmuntrinoppmuntringoppmuntringoppmuntringoppmuntring******* Var det nok til å få deg litt` på vei?
sunshine-t Skrevet 16. mai 2007 #7 Skrevet 16. mai 2007 åh.. herregud.. jeg har jo sjal også... nei og nei.. dette blir bare verre og verre. tenkt i mitt stille sinn at skjorta kan jeg jo få til, men sjalet også.... hjelp! ← Skal ikke skryte på meg at jeg husker hvordan den ser ut den bunaden, men er det ikke bare å stryke sjalet også da? Eller? Hehe!! * Har virkelig ikke peiling på hvordan den ser ut *
Gjest enois Skrevet 16. mai 2007 #8 Skrevet 16. mai 2007 okei... da går jeg og stryker, meg jeg tenger litt skryt etterpå også.. sier fra når jeg er ferdig
sunshine-t Skrevet 16. mai 2007 #9 Skrevet 16. mai 2007 okei... da går jeg og stryker, meg jeg tenger litt skryt etterpå også.. sier fra når jeg er ferdig ← Mulig jeg ikke er her når du er ferdig, må gjøre ferdig de siste tingene før i morgen, hehe!! Men jeg skal følge med på tråden og gi deg masse masse skryt når jeg kommer på igjen!! :) Dette går så fint atte vet du! Bare tenk på hvor fin den kommer til å bli når du får den på deg i morgen!
Gjest enois Skrevet 16. mai 2007 #11 Skrevet 16. mai 2007 http://www.bunadsaum.no/ jeg har den blå. dette gikk forbløffende fort! takk gud for effektive strykejern.. men så blei det bare ermene og kraven på skjorta, pluss sjalet! åh, nå er jeg glad for at jeg klaget litt, så orket jeg og gjøre det. Takk for ordene, det hjalp veldig!
Baby Skrevet 16. mai 2007 #14 Skrevet 16. mai 2007 Anbefaler strykefri bunadsskjorte. Det har jeg. :o)
Gjest enois Skrevet 16. mai 2007 #15 Skrevet 16. mai 2007 HWVAH?? hvor i alle dager har du fått tak i det..? og hvor mye kostet den? Jeg haaaater å stryke..
sunshine-t Skrevet 16. mai 2007 #16 Skrevet 16. mai 2007 Så flink du var !! Godt vi kunne hjelpe med noe, hehe!! Ha en fin dag i morgen da!! Nå tror jeg at jeg skal finne sengen faktisk! Sove godt alle sammen!
Baby Skrevet 17. mai 2007 #18 Skrevet 17. mai 2007 HWVAH?? hvor i alle dager har du fått tak i det..? og hvor mye kostet den? Jeg haaaater å stryke.. ← Øhh, den fulgte med bunaden min da jeg fikk den til komfirmasjonen for 16 år siden. Husker ikke helt hva den kostet jeg. Jeg har Øst-Telemarksbunad, kanskje det er forskjellig stoff i de ulike bunadsskjortene. Hør med en Husflidsbutikk eller noe. De kan sikkert hjelpe deg. Håper du har en fin dag i dag da.
OsloTwo Skrevet 17. mai 2007 #19 Skrevet 17. mai 2007 Men hvor vanskelig kan det være å stryke EN skjorte? Livet og hverdagen er full av hundre små ting som må gjøres hele tiden. Dette er en av disse tingene, og den er VELDIG liten!
Gjest -eline- Skrevet 17. mai 2007 #20 Skrevet 17. mai 2007 Stryking av bunadsskjorte er noe møkk, og det slår ikke feil: innen jeg har fått på meg stakk, mansjettknapper og søljer så er den pokker meg mer krøllete enn noensinne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå