Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ulykkelig
Skrevet

Kjæresten min kastet en bombe i hodet mitt i går. Jeg er så deppa og lei meg. Jeg vet at han sliter mye med alvorlige depresjoner, og dårlig samvittighet og angst. Han sa at alt bare ble for mye og han måtte få litt avstand. Først sa han at det var slutt. Når vi snakket litt sammen sa han at han skulle komme tilbake på søndag og da skulle han si hva som skulle skje. Kanskje det holdt om han bare flyttet ut fra meg en stund og være litt alene. Han vil være sammen med barna sine og ville ikke at jeg skulle føle at jeg ble tilsidesatt. Så det er bedre å gjøre det slutt? Er helt ute av meg og har ikke spist noenting siden lunsj i går. Bare tanken på mat gjør at jeg brekker meg.

Hva skal jeg gjøre. Jeg føler meg helt overkjørt. Han ville ikke snakke om ting fordi han ikke ville plage meg. Tror han at dette er mindre plagsomt? Jeg er helt ødelagt. Nå aner jeg ikke hva som kommer til å skje. Om jeg har en kjæreste lenger eller ikke.

Vet ikke hvorfor jeg skriver dette. Kanskje jeg bare trenger å få ut av meg litt forvirring og sorg :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Gjest ~Alwa~
Skrevet

Uff da :troest: Håper dere etter hvert kan få pratet skikkelig sammen om dette. Ingenting er værre enn å gå slik i uvisse hvertfall :klem:

Gjest Gjest
Skrevet

Er du nå så sikker på at det var en "bombe" det han meddelte?

Forhold oppstår, og forhold avsluttes. Det er faktisk noe av det mest normale som skjer.

Gjest Gjest
Skrevet
Er du nå så sikker på at det var en "bombe" det han meddelte?

Forhold oppstår, og forhold avsluttes. Det er faktisk noe av det mest normale som skjer.

At ikke noen rydder slike urelevante svar??

Gjest vimselot
Skrevet

Jeg er singel nå, men har vært i forhold og jeg vil aldri mer finne meg i at en mann bare går fordi han må tenke fordi vi er uenige. Vi kan gjerne legge vekk diskusjonen til vi begge har tenkt og vente noen dager før vi snakker om problemet igjen. Men å bare dra og bli borte noen dager? En eller to timers tur forstår jeg bedre...

Men jeg vet bare hva jeg ikke vil finne meg i mer, og kan ikke svare for andre.

Skrevet

Det er ikke så lenge siden han skilte seg fra kona. Han sliter med dårlig samvittighet og skyldfølelse. Spesielt ovenfor barna. Selv om de er voksne med egne barn. Han trengte å bruke mer tid på de og hadde dårlig samvittighet ovenfor meg fordi han brukte så mye tid på de.

Jeg har ikke sovet i natt, har ennå ikke spist.

Vimselot: jeg er så enig. Dette ødelegger meg og jeg er så forvirret over at han bare går. Jeg burde ikke finne meg i det. Men jeg tror at om jeg hadde tvunget han til å bli her og snakke om det, eller bare være her en stund til, så hadde jeg kvelt han og han hadde ikke orket meg i det hele tatt.

Jeg trenger vel bare litt hjelp til å holde ut disse dagene og snakke med han på søndag. Tusen takk for oppmuntrende ord og klem fra dere. Jeg trenger litt støtte.

Gjest Gjest
Skrevet

:klem: skjønner akkurat hvordan du har det....er/var i samme situasjon selv.

Går rundt i en døs...fungerer ikke,spiser ikke.....

Fikk vite på mandag at eksen har gått tilbake til sin eks......men han har fortsatt ikke sagt det til meg personlig..fikk høre det av en kamerat av han.

Kan ikke gi deg noe godt råd.....kan bare sende deg en klem....og vit at jeg føler med deg...... :klem:

Skrevet

Takk gjest, det var godt å få en klem.

Sitter her og gråter. Aner ikke hva han kommer frem til og om jeg fremdeles har en kjæreste etter søndag.

Fikk en melding i morges, der kalte han meg jenta si og skrev han var glad i meg :tristbla: Etter det har jeg ikke hørt noe. Han sa i går at vi kunne snakke sammen i tlf i dag, men han har ikke ringt. Han er vel hos ungene. Jeg aner ikke hva han gjør, hva han tenker, hva han vil. Er helt ødelagt. Har ikke spist noe ennå. Føler meg kvalm ved tanken. Vet jeg burde spise, men det bare velter seg i meg.

Stakkers deg gjest, du har hatt det tøft du også. Er det lenge siden det ble slutt mellom dere?

:grine::grine::grine:

Skrevet

Jeg har så lyst til å ringe han. Høre stemmen hans. Men han har ikke sagt noe om det, så da er det vel ikke så lurt å ringe? Vil jo ikke mase, da skremmer jeg han vel kanskje bare bort. Han sa jo vi skulle snakke i går, men han ringte ikke. Han nevnte ikke noe i meldingene om at vi skulle snakkes i dag heller :tristbla:

Har fått noen meldinger og han sier i alle de meldingene at han er glad i meg. Er det noe håp? Vil han skrive det om han kommer til å gå fra meg? Jeg er så forvirret og redd og lei meg

Gjest Gjest
Skrevet

Kan du ikke bare svare på meldinga og skrive at han kan ringe deg hvis han ønsker å prate litt.... Da får du enten en tlf eller et svar på hvorfor han ikke ringer...

Prøv å hold samtalene på litt vennskapelig basis.. ikke kvel han med jamring og kjærlighetserklæringer selv om det er det du har mest lyst til...

Bare et lite råd fra meg !!

Klem :-)

Skrevet

Takk for rådet gjest.

Sendte en melding og spurte om vi kunne prate litt i tlf for jeg savnet stemmen hans. Han ringte meg og vi fikk snakket en del sammen. Vi var vel begge nedfor. Fikk snakket litt alvor sammen og håper det hjalp. Han sa at det føltes litt bedre når vi hadde snakket sammen, men jeg vet ikke hvor lenge det varer.

Føler meg skikkelig nedfor. Har klart å få i meg et par pølser, men de kom opp igjen. Føler meg kvalm nå og uggen i magen. Hjelpe meg, kommer vi gjennom dette uten å bryte så kommer vi gjennom alt.

Han skulle snakke med ene barnet sitt i dag, jeg håper inderlig at h*n kan gi han noen oppmuntrende ord og backe han opp litt så ting blir bedre etterpå.

Føler meg virkelig syk nå... Urk

Skrevet

Sukk. Dagene går så sakte. Fikk bare en kort melding i morges. Han skrev at han var glad i meg riktignok. Men meldingen var kort...

Føler meg så dønn ensom. Bare griner. Prøvde å spise i går, men ble skikkelig dårlig og alt kom opp igjen.

Sitter bare og venter på en dom. En dom som kanskje knuser meg fullstendig....

Skrevet

Er det ikke rart? Nå har jeg gått og ventet på denne dagen siden onsdag og nå når den endelig er her går jeg bare og gruer meg til han kommer. Hva kommer han til å si, hva har han bestemt seg for, hva skal jeg si når jeg ser han, hva skal jeg gjøre. Føler meg helt dårlig. Ikke spist noe, men i dag har jeg ikke engang klart å drikke noe. Rydder i huset til han kommer, men føler meg bare helt elendig og vettskremt.

Gjest Gjest
Skrevet

Blir sprø her jeg sitter. Har ikke hørt noe fra han ennå. Lurer på når han kommer hjem. Kunne i det minste sende en melding :tristbla:

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Blir sprø her jeg sitter. Har ikke hørt noe fra han ennå. Lurer på når han kommer hjem. Kunne i det minste sende en melding :tristbla:

Hei igjen du....uff...blir så trist når jeg ser at du har det så vondt...

Du spurte om det var lenge siden det ble slutt mellom oss....og nå er det snart 2 uker siden,.,,

Vi har vært kjærester før...for ca 1 1/2 åt siden...men den gang så var vel ikke jeg helt klar....og jeg såret nok han når jeg gikk.

Jeg var så sikker på at siden vi hadde funnet tilbake til hverandre nå, så var dette ment to be...men neida....

Utrolig sjokkert over at han gikk tilbake til eksen sin...og det er mange grunner til at jeg er sjokkert.

Kan ikke si annet enn at jeg føler med deg....og at du må prøve å spise litt.

Vet det ikke er lett...er der selv...har gått ned 4 kg på disse dagene.....men er fryktelig slapp...humøret er borte.

Men...er nødt til å ta meg sammen...og tenker som så: jaja...hans tap at han kastet bort meg...:)

vet det ikke er lett.....og er det noe du trenger å snakke om eller et eller annet....så bare skriv...skal hjelpe deg:)

Gjest Gjest_Sofia_*
Skrevet
Gjest Gjest_Sofia_*
Skrevet

Prøver igjen jeg.... (ikke lett med denne teknikken gitt....)

Bare lurer på hvordan det gikk på søndag. Hørte du noe fra han og fikk dere pratet sammen ???

Vil bare du skal vite at jeg vet du har det forfærdelig og føler med deg. Bare et lite tips: Hvis du skjønner at det ikke er håp så PRØV å legg det bak deg. Sitt ikke hjemme i mimr, kom deg ut og sammen med andre og få han litt på avstand. Da kommer du deg fortere over ham og kan tenke framover.

Ikke lett men....

Skrevet

Han gikk fra meg. Jeg er helt knust. Så for meg han som min mann, skulle bli gammel med, få barn med, min ett og alt. Jeg er så nedfor, klarer ikke å fungere akkurat nå.

Alt jeg prøver å spise kommer opp igjen. Om jeg får ned noe i det hele tatt. Det er ikke sikkert det en gang.

Akkurat nå ser jeg ikke noen lyspunkter i livet mitt i det hele tatt og føler meg forferdelig mislykket.

Gjest vimselot
Skrevet

Huff da. Men en som nettopp har gått gjennom en skilsmisse, er kanskje ikke klar for å binde seg. Man trenger å få ting på avstand før man blir sammen med en ny... Finnes unntak, men de jeg kjenner til, går fra forhold til forhold (noen korte og noen som varer i noen år). Og man er kanskje ikke ute etter å bli sammen med en som ser på et forhold på den måten? Hvis man ikke selv er samme type da...

(tenker bare litt høyt)

Du må ikke se på det som noe personlig, det er liksom det jeg prøver så si deg nå, men litt vanskelig å sette ord på ting. Vet hvordan følelsen av tap etter et brudd er, men det går over selv om det kan ta tid, men det blir lettere (noen ganger tar det år, andre ganger går det raskere, men det er viktig å ta vare på seg selv etter et brudd). Er singel selv, men det er "selv-valgt" (dumt forklart, for hadde jeg møtt en jeg virkelig kunne tenke meg å leve sammen med og motsatt, ville jeg kanskje valgt det...)

Du må få i deg mat. Hvis du ikke har spist på lenge, så lag noe du liker, og spis bare par munnfuller først, la maten stå på bordet og spis opp i løpet av noen timer, altså bare litt av gangen... Jeg måtte gjøre det etter et tøft brudd, men jeg fikk i alle fall i meg mat. Jeg var så frustrert at jeg laget det jeg likte aller best og ikke hadde råd til å lage daglig...men jeg gjorde det, for på den måten viste jeg liksom for meg selv at jeg var verd noe og fortjente det beste akkurat der og da. Og det gjør man etter et brudd...

Psyken din trenger mat for å fungere bedre.

Har du ikke energi til å lage noe sunt og godt, så kok pasta f.eks. og ta vitamintilskudd, få i deg juice og alt som er sunt...Høres ut som en helsefreak her, men ikke meningen...

Du kaster opp? Får meg til å lure på om han har behandlet deg dårlig før...dvs jeg synes det var litt råttent gjort å gå fra deg og skulle tenke i flere dager, men jeg vet jo ikke hvordan bruddet kom, om han bare sendte sms eller bare ringte, eller om han kom til deg og var ærlig og real slik at dere fikk snakket sammen...

Det eneste jeg kan råde deg til er å stelle pent med deg selv nå. Du fortjener noe bedre en en nyskilt mann som bruker barna som påskudd til å stikke av istedet for å ta opp problemene hjemme sammen med deg, selv om resultatet ville blitt det samme, altså at det ble brudd.

Da jeg gikk fra min "siste" samboer, gikk jeg nesten rett over i ett nytt forhold. Men da jeg oppdaget at han ville mer enn meg og helst ville at vi skulle flytte sammen, måtte jeg bare si til han at jeg ikke var klar for et nytt forhold på den måten, men at jeg forstod at han var klar for det som hadde vært singel i fire år.

Sidespor.

Ta vare på deg selv nå. Dette klarer du selv om det er kjempetøft på toppen av å slite med angst og depresjoner. Jeg snakket med en venninne i går som også sliter med angst, som også føler seg helt verdiløs nå. Hun har datet en fyr i 7 mnd, men han har vært til og fra og det virker som det eneste han vil, er å kn*lle når det passer han. I begynnelsen jaktet han nærmest på henne, og snakket om turer, felles interesser osv. men det var visst bare ord. Nå har hun satt foten ned, men hun har utviklet følelser for denne mannen og nå når hun ser tilbake, føler hun seg brukt og verdiløs, og vil helst bare sove fordi hun ikke har energi til noe. Pratet med henne, og fikk henne til å le litt. Hun ser at jeg klarer meg ganske bra som singel og at jeg som "alltid" har hatt en eller annen type i sikte, ikke vil han noen akkurat nå. (selv om jeg føler at en dag må vel jeg også møte en som ikke er en player eller noe annet merkelig...)

Nå har jeg skrevet for langt her...men jeg strever kanskje litt etter samlivsbrudd, jeg også, for jeg drømmer stadig om eksene mine i søvne, både gode og vonde drømmer.

Skulle nesten ønske jeg kunne laget litt mat til deg, men jeg kan i alle fall si at du må få i deg mat, gå turer, skriv ned dine frustrasjoner, gråt, vær sinna, men ikke glem at når det lukkes en dør, åpnes en ny.

*sender deg en klem*

Skrevet

Tusen takk for støtte. Jeg har ikke gjort noe i dag, bare grått og grått. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal reise meg igjen. Jeg prøvde å spise tre sjokoladebiter i sted, og de kom også opp igjen. Vet ikke hvordan jeg ska forholde meg til alt dette her.

Vimselot: Så fælt at du også sliter etter et brudd ennå. Håper du kommer deg fremover og at vi kanskje kan hjelpe hverandre litt.

Akkurat nå skjønner jeg ikke at det er noe vits å leve. Dette er liksom poenget med livet. Hah! For noe dritt.

Kan ikke annet nå enn å håpe at han kommer tilbake til meg. Vet det er fåfengt, men tror jeg trenger å håpe det litt nå så jeg kanskje klarer å balansere meg på innsiden før jeg begynner å jobbe med det virkelige bruddet. Føler meg nummen og følelsesløs i ene øyeblikket og helt hysterisk og fra meg i det neste.

Jeg tror ikke jeg klarer å åpne meg igjen for en mann, har vært så uheldig med alle kjærlighetshistoriene mine, var så sikker på at dette var riktig og bra denne gangen. Når selv dette gikk til helvete så orker jeg ikke mer. Da har jeg det antagelig bedre alene.

Stor klem og takk til dere som har orket å følge tråden min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...