Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Adelita
Skrevet

De skrinene med fire skygger i hvert... Hvilket av dem passer best til en mørkøyd brunette?

*ønske seg*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kansje nymphea? Jeg er mørk å kjøpte det skrinet for noen månder siden, likte det ikke til å begynne med, men nå har jeg blitt vant til farvene å bruker det ganske ofte....men synes kansje at brunfarven var litt mørk. Så nå synes jeg det er toppers.

Skrevet

Nymphea er den med brun, lysegrønn, fersken og hvit øyenskygge i, sant?

Den bruker jeg, og jeg er superfornøyd med den (synes særlig den ferskenfargede er veldig fin!)!

Kan være enig i at den brune er litt mørk, men jeg pleier å tone den ned med en av de andre fargene.

Selv har jeg forresten grønn/brune øyne.

Gjest Adelita
Skrevet (endret)

Skal sjekke ut skrinene i parfymeri litt senere i dag. Særlig Nymphea... Tror nok jeg ender opp med å kjøpe en kvartett, trenger litt flere farger enn bare lilla... Rapport kommer :-)

Endret av Adelita
Gjest Deception
Skrevet

Nå terger jeg vel på meg halvparten av brukerne her inne, men ærlig talt synes jeg kvartettene til Guerlain er bedre i kvaliteten, bedre pigment, bedre konsistens. Palletten derfra som går i beige, er veldig fin. Chanel sine kan ha en tendens til å avgi lite farge, evt. at de mørke fargene blir ujevne på huden.

Hvis du absolutt vil ha et skrin fra Chanel, vil jeg anbefale Spices, som går i aprikos- og bruntoner.

Gjest TaraTarantell
Skrevet
Nå terger jeg vel på meg halvparten av brukerne her inne, men ærlig talt synes jeg kvartettene til Guerlain er bedre i kvaliteten, bedre pigment, bedre konsistens. Palletten derfra som går i beige, er veldig fin. Chanel sine kan ha en tendens til å avgi lite farge, evt. at de mørke fargene blir ujevne på huden.

Hvis du absolutt vil ha et skrin fra Chanel, vil jeg anbefale Spices, som går i aprikos- og bruntoner.

Jeg er enig med deg jeg. Syns det er veldig hypet opp at chanel sitt er så bra.

Liker Dior sitt jeg da men mange med sensitiv hud reagerer på Dior har jeg hørt.

Gjest Sabia
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med chanel sine - men jeg syns de mørke fargene kunne blitt enda mørkere! Feks 'juleskrinet' med sort, gull, sølv og rosa - den sorte var jo bare litt lysegrå på...

Kosnistensen og de andre fargene er jeg fornøyde med.

Gjest Adelita
Skrevet

De var tomme for Nymphea, så jeg kjøpte Spices istedet. Virker som det er fine farger. Testet de to lyseste isted, og er faktisk litt enig i at det kommer lite farge på huden.... Får prøve å ha mer på kosten neste gang.

Gjest Blanca
Skrevet
De var tomme for Nymphea, så jeg kjøpte Spices istedet. Virker som det er fine farger. Testet de to lyseste isted, og er faktisk litt enig i at det kommer lite farge på huden.... Får prøve å ha mer på kosten neste gang.

De kan brukes med våt kost også, da vil du få mer intens farge. Med en primer under vil også fargene komme bedre frem. Jeg har Nymphea, og jeg synes de er veldig fine øyenskygger til dagbruk siden de ikke gir så mye farge.

Gjest Gjest_Chanell_*
Skrevet

Har Guerlain øyenskyggeskrin med bronsjefarver eller er de mest brun/beige?

Gjest Deception
Skrevet
Har Guerlain øyenskyggeskrin med bronsjefarver eller er de mest brun/beige?

Fargene ser du for eksempel her. Jeg må innrømme at jeg ikke er så begeistret for pakningsdesignet hos Guerlain, men de produktene jeg har kjøpt, har vært helt supre, så det blir nok flere, også. Jeg har selv den øverste paletten, Touche de nacre, og i tillegg en monoskygge i rosa, og konsistensen er nydelig kremete, og holdbarheten god. :)

Gjest Gjest_Chanell_*
Skrevet

De skrinene fra Guerlain ser jo kjempefine ut, må innom en dag til uka å se på de i parfymeri. Har forresten den øyenskyggebasen som er vist på linken, grei nok den men ikke den beste jeg har hatt for å si det sånn.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg liker skrinene fra Chanel nettopp fordi de er duse. Er veldig lys i huden og syns ikke det er pent med knallfarger på mine øyne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...