Gifteklar:) Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Hei! Satser på at dette er rette forumet... Jeg har sluttet med p-pillene, og fått blødning etterpå, men ikke mensen. Trodde jeg måtte vente til den "ordentlige" mensen kom i gang igjen med å bruke Babycompen, men når jeg leser i informasjonsheftet får jeg inntrykk av at jeg bare kan begynne å registrere etter pilleslutt, uansett når. Hva er riktig??
Chiquita Skrevet 18. mai 2007 #2 Skrevet 18. mai 2007 Du kan vel i teorien begynne rett etter pilleslutt, men jeg er ikke så sikker på at det er noe vits i det. Uansett - de første syklusene du driver med temping, så lærer du/babycompen kroppen din å kjenne, så det spiller egentlig ikke noen rolle om du begynner på første blødning etter pilleslutt, eller om du venter til etter første mens...
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2007 #3 Skrevet 19. mai 2007 Hadde begynt med temping nå, for å få vanen inn i kroppen. Problemet med BC er at om du får et par tullesykluser i starten så kan de muligens lage krøll i statistikken. På fertilityfriend og ovusoft så kan du diske svært atypiske sykluser slik at de ikke lager langvarig kaos.
Gifteklar:) Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. mai 2007 Ok. Takk for svar. Har begynt nå... Har tempet to ganger. Så nå fortsetter jeg. Men dumt hvis det tar lang tid før syklusene mine er i normalt gjenge, da blir jo babycompen ganske så "forvirret" Jaja... Jeg får se hvordan det går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå