Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Satser på at dette er rette forumet...

Jeg har sluttet med p-pillene, og fått blødning etterpå, men ikke mensen. Trodde jeg måtte vente til den "ordentlige" mensen kom i gang igjen med å bruke Babycompen, men når jeg leser i informasjonsheftet får jeg inntrykk av at jeg bare kan begynne å registrere etter pilleslutt, uansett når.

Hva er riktig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan vel i teorien begynne rett etter pilleslutt, men jeg er ikke så sikker på at det er noe vits i det.

Uansett - de første syklusene du driver med temping, så lærer du/babycompen kroppen din å kjenne, så det spiller egentlig ikke noen rolle om du begynner på første blødning etter pilleslutt, eller om du venter til etter første mens...

Gjest Gjest
Skrevet

Hadde begynt med temping nå, for å få vanen inn i kroppen. Problemet med BC er at om du får et par tullesykluser i starten så kan de muligens lage krøll i statistikken. På fertilityfriend og ovusoft så kan du diske svært atypiske sykluser slik at de ikke lager langvarig kaos.

Skrevet

Ok. Takk for svar. Har begynt nå... Har tempet to ganger. Så nå fortsetter jeg. Men dumt hvis det tar lang tid før syklusene mine er i normalt gjenge, da blir jo babycompen ganske så "forvirret" ;) Jaja... Jeg får se hvordan det går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...