Lurvina Skrevet 16. mai 2007 #1 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Noen her som vet hvilken side man kan gå inn på for å bestille nytt omslagsark? Endret 16. mai 2007 av Lurvina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Student85 Skrevet 16. mai 2007 #2 Del Skrevet 16. mai 2007 Muligens www.samordnaopptak.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurvina Skrevet 17. mai 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 17. mai 2007 Jeg fant ikke noe der :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 20. mai 2007 #4 Del Skrevet 20. mai 2007 Er de veldig strenge på at omslagsarket må sendes innen 15. mai (som det står på mitt)? Jeg hadde rotet det bort, og fant det i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 20. mai 2007 #5 Del Skrevet 20. mai 2007 Hei lillesky. Jeg gjorde det samme som deg og fikk helt panikk da jeg leste fristen var gått. Jeg sendte mail til opptakskontoret på HiO(der jeg har søkt) og ringte samme kontor, og fikk beskjed om at det var helt i orden - bare man gjorde det så fort som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 20. mai 2007 #6 Del Skrevet 20. mai 2007 Tusen takk, Alou! Nå passet signaturen din veldig godt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alou Skrevet 21. mai 2007 #7 Del Skrevet 21. mai 2007 Bare hyggelig - jeg må si det var vanskelig å 'ta det lugnt' når jeg også oppdaget at fristen var gått ut. Du kan jo også sende en mail/ringe og ooogi søkenr. ditt og si det blir litt forsinket - bare sånn for ordens skyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå