Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Hei. Min sambo stønner høyt og roper ut av og til når vi har sex. Men av og til er det nesten ikke en lyd å høre. Er det noen her som vet hvorfor? Eller som ha vært borti noe lignende?
Gjest StockDama Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 kan kanskje ha noe med hvor kåt mannen er? evt bare tilfeldigheter....av til bråker jeg mer enn andre ganger, men bråk fra min side blir det uansett =D
Fønix Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 Hei. Min sambo stønner høyt og roper ut av og til når vi har sex. Men av og til er det nesten ikke en lyd å høre. Er det noen her som vet hvorfor? Eller som ha vært borti noe lignende? ← Jeg vil tro at sambo har bedre forutsetninger enn oss for å svare på det. Foreslår at du spør ham/henne.
Bhrsrk Skrevet 16. mai 2007 #4 Skrevet 16. mai 2007 Hei. Min sambo stønner høyt og roper ut av og til når vi har sex. Men av og til er det nesten ikke en lyd å høre. Er det noen her som vet hvorfor? Eller som ha vært borti noe lignende? ← Kanskje sambo av og til er for trøtt til å fake? Seriøst, det er sambo som må svare på dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå