Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Sliter med tørr hud i enkelte partier, men har også litt problemer med fet hud i t-sonen. Bruker Dermalogica rens og fuktighetskrem morgen og kveld, men synes ikke det gir nok fuktighet til å få bukt med de tørre partiene. Kanskje det finnes en nattkrem som kan hjelpe? Eller andre produkter. Har reagert allergisk mot mye den siste tiden og har mistet litt motet til å prøve nye produkter :( Men, kanskje det er noen her som har noen gode tips? :)

Endret av nostalgia
Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Hva bruker du, da? Hvis du bruker Special Cleansing Gel, er det kanskje en ide å bytte til noe som ikke skummer, for skummende renseprodukter har en lei tendens til å tørke ut huden. Ellers ville jeg rett og slett brukt jojobaolje om kvelden, under den vanlige kremen.

Skrevet (endret)
Hva bruker du, da? Hvis du bruker Special Cleansing Gel, er det kanskje en ide å bytte til noe som ikke skummer, for skummende renseprodukter har en lei tendens til å tørke ut huden. Ellers ville jeg rett og slett brukt jojobaolje om kvelden, under den vanlige kremen.

Takk for svar! :) Jeg bruker essential cleansing solution + active moist.

Jojobaolje kan jeg kanskje prøve? Hvor får jeg tak i slikt da? :)

Endret av nostalgia
Gjest Deception
Skrevet

Jojobaolje får du på apotek og helsekost. Hvis det ikke funker, burde du kanskje også oppgradere til Skin Smoothing Cream, men denne kan bli litt tung på sommerstid hvis du ellers bruker Active Moist. Men det går jo an å bruke den bare om natta, også.

Skrevet

Takk for tips! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...