Gå til innhold

Størrelsen teller tydeligvis.

Fremhevede innlegg

Gjest Mayamor
Skrevet

http://www.na24.no/article1048543.ece

Det australske selskapet AussieBum selger trusen «Wonderjock», som skal få trusen til å se «utfylt» ut til enhver tid. Selskapet tjener millioner på trusesalget.

Hvordan ville du reagert på den avsløringen?

Like ille som bomull i bh-en? :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To poteter og en gulrot gjør samme nytten :sjarmor:

Gjest StockDama
Skrevet

jeg ville blitt lettere bekymret for mannen om det så ut som han hadde en hard on hele dagen lang.

Gjest Gjest
Skrevet

Jepp, akkurat det samme som stuffing i BH. Man blir lurt.

Skrevet

Nå skal det sies at slik har jo vi menn blitt "lurt" i lange tider nå med disse push ups, strømpebusker som holder ting inne/på plass, sminke og en masse annet. Så ofte så er det jo nesten slik at den jenten man ender opp med i sengen er en annen enn den man trodde man skulle ha noe seksuell hygge med.

Så kan ikke se hva som er så ille med at jenter i fremtiden gleder seg enormt til å virkelig skulle få kjenne seg "kjørt" etterpå, men at opplevelsen rett og slett blir skuff i forhold til forventningene.

Min personlige mening om dette er at dette kun er noe som noen ser sitt snitt til å tjene noen raske penger, og det verste av alt er at de som har laget dette kommer til å bli VELDIG rike på alle disse menn som ikke skjønner at de kun lurer seg selv.

Skrevet

Det blir jo akkurat det samme som en push up-BH. Forskjellen er muligens at færre kvinner glaner på mennenes skritt enn menn som glaner på kvinners frontparti. Jeg gjør det sjelden i hvert fall.

Gjest Gjest
Skrevet

Og hvordan kan man egentlig si noe om forskjellige størrelser på utsiden av en bukse med en vanlig boxer under? Da tenker jeg på i slapp tilstand, man har jo uansett "shower" og "grower" ;)

Skrevet
Og hvordan kan man egentlig si noe om forskjellige størrelser på utsiden av en bukse med en vanlig boxer under? Da tenker jeg på i slapp tilstand, man har jo uansett "shower" og "grower" ;)

Nemlig. Grower er uansett bedre enn shower, så da er jo denne underbuksa helt bortkastet. :sjarmor:

Gjest Peppa
Skrevet
jeg ville blitt lettere bekymret for mannen om det så ut som han hadde en hard on hele dagen lang.

:legrine:

Gjest Gjest
Skrevet
Nemlig. Grower er uansett bedre enn shower, så da er jo denne underbuksa helt bortkastet. :sjarmor:

Kommer ikke det litt an på sluttresultatet? :sjenert: Er ikke det ønskelige resultatet at dere sprekker og har vondt i livmoren etterpå? Kan ikke en med passelig halvfeit, men monster med blod i gjøre samme nøtta?

Gjest Gjest
Skrevet

Synes nesten det er verre enn bommull i BHen. Pupper skal ikke brukes på samme måte som pikk ;)

Men jeg har aldri opplevd å være misfornøyd. Så lenge jeg liker den brystene eller pikken er montert fast på så ser jeg ingen grunn til å klage :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...