Gjest Mayamor Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 http://www.na24.no/article1048543.ece Det australske selskapet AussieBum selger trusen «Wonderjock», som skal få trusen til å se «utfylt» ut til enhver tid. Selskapet tjener millioner på trusesalget. Hvordan ville du reagert på den avsløringen? Like ille som bomull i bh-en?
Gjest StockDama Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 jeg ville blitt lettere bekymret for mannen om det så ut som han hadde en hard on hele dagen lang.
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2007 #4 Skrevet 16. mai 2007 Jepp, akkurat det samme som stuffing i BH. Man blir lurt.
Buster Skrevet 16. mai 2007 #5 Skrevet 16. mai 2007 Nå skal det sies at slik har jo vi menn blitt "lurt" i lange tider nå med disse push ups, strømpebusker som holder ting inne/på plass, sminke og en masse annet. Så ofte så er det jo nesten slik at den jenten man ender opp med i sengen er en annen enn den man trodde man skulle ha noe seksuell hygge med. Så kan ikke se hva som er så ille med at jenter i fremtiden gleder seg enormt til å virkelig skulle få kjenne seg "kjørt" etterpå, men at opplevelsen rett og slett blir skuff i forhold til forventningene. Min personlige mening om dette er at dette kun er noe som noen ser sitt snitt til å tjene noen raske penger, og det verste av alt er at de som har laget dette kommer til å bli VELDIG rike på alle disse menn som ikke skjønner at de kun lurer seg selv.
Hu i Svingen Skrevet 16. mai 2007 #6 Skrevet 16. mai 2007 Det blir jo akkurat det samme som en push up-BH. Forskjellen er muligens at færre kvinner glaner på mennenes skritt enn menn som glaner på kvinners frontparti. Jeg gjør det sjelden i hvert fall.
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2007 #7 Skrevet 16. mai 2007 Og hvordan kan man egentlig si noe om forskjellige størrelser på utsiden av en bukse med en vanlig boxer under? Da tenker jeg på i slapp tilstand, man har jo uansett "shower" og "grower"
Hu i Svingen Skrevet 16. mai 2007 #8 Skrevet 16. mai 2007 Og hvordan kan man egentlig si noe om forskjellige størrelser på utsiden av en bukse med en vanlig boxer under? Da tenker jeg på i slapp tilstand, man har jo uansett "shower" og "grower" ← Nemlig. Grower er uansett bedre enn shower, så da er jo denne underbuksa helt bortkastet.
Gjest Peppa Skrevet 16. mai 2007 #9 Skrevet 16. mai 2007 jeg ville blitt lettere bekymret for mannen om det så ut som han hadde en hard on hele dagen lang. ←
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2007 #10 Skrevet 16. mai 2007 Nemlig. Grower er uansett bedre enn shower, så da er jo denne underbuksa helt bortkastet. ← Kommer ikke det litt an på sluttresultatet? Er ikke det ønskelige resultatet at dere sprekker og har vondt i livmoren etterpå? Kan ikke en med passelig halvfeit, men monster med blod i gjøre samme nøtta?
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2007 #11 Skrevet 17. mai 2007 http://www.na24.no/article1048543.ece Hvordan ville du reagert på den avsløringen? Like ille som bomull i bh-en? ←
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2007 #12 Skrevet 17. mai 2007 Synes nesten det er verre enn bommull i BHen. Pupper skal ikke brukes på samme måte som pikk Men jeg har aldri opplevd å være misfornøyd. Så lenge jeg liker den brystene eller pikken er montert fast på så ser jeg ingen grunn til å klage
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå