Gå til innhold

Nei til utanlandske flagg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Norges nasjonaldag = Norsk flagg!

...som om jeg ville godta at en som kom i min bursdag ville gratulere naboen min for at hun var der..i min bursdag.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet
Norges nasjonaldag = Norsk flagg!

...som om jeg ville godta at en som kom i min bursdag ville gratulere naboen min for at hun var der..i min bursdag.

:ler: Ser for meg en barnebursdag der en av gjestene kommer med en krone til bursdagsbarnet med sitt eget navn på.

Skrevet
:ler: Ser for meg en barnebursdag der en av gjestene kommer med en krone til bursdagsbarnet med sitt eget navn på.

:ler:

Skrevet

Vi feirer jo tross alt NORGES grunnlov - ikke sveriges eller englands eller iraks.. Syns det blir helt feil med annet enn norsk eller samisk flagg på 17. mai..

Skrevet
At det er mange nasjonaliteter i toget syns jeg er rørende, spesielt når de respektive skolers faner bæres av utenlandske barn.

Men selv om det er mange nasjonaliteter med i toget og generelt på 17. mai så er det fortsatt NORGEs grunnlov vi feirer..

Ser for meg en barnebursdag der en av gjestene kommer med en krone til bursdagsbarnet med sitt eget navn på.
Skrevet (endret)
Men selv om det er mange nasjonaliteter med i toget og generelt på 17. mai så er det fortsatt NORGEs grunnlov vi feirer..

Du må jo ikke ytre slike meninger, Isa - i manges øyne gjør jo dette deg til rasist.

Greit med innvandring, greit at man skal hjelpe så lenge man har muligheten, greit med multikulturelt fellesskap og what not, men MÅ man utslette seg og sitt for at det skal bli bra nok? Kanskje det ikke er det som er tanken, men det er sånn det høres ut.

Samtidig er man SÅ opptatt av at alle som innvandrer skal få lov å dyrke sin egen kultur.... litt av en konsekvens.

For meg blir mange av argumentene i debatter som denne litt sånn: Nei til hvite, ja til brune!

Jeg er ikke jævlig stolt av å være norsk hele tiden jeg heller, og det som gjør meg mest flau er sydenfylla, grøftefylle, forsøplinga i gatene etter store dager, og den uutholdelig fjottete snillismen vi bedriver.

Endret av mysan
Gjest Gjest
Skrevet
Tror du må være en av de ytterst få som her i landet i dag stusser over at vi har et velsignet mangfold. Du blir nok bedre kjent med norske forhold etter en stund.

Det er nok heller du, som mener de fremmedkulturelle innvandrerne er en del av det norske, som er blant de ytterst få her i landet.

Stakkars landet Norge som kan oppleve at mange nasjoners flagg feirer landet. Hvor utrolig meningsløst ... wow ... stakkars Wergeland ...

Å trekke Wergeland til inntekt for sitt syn er nok et uttrykk for det paradokset som kjennetegner innvandringstilhengerne. Hva er poenget med å danne en egen nasjon, hvis man i ettertid ønsker å bygge ned grensene og åpne for masseinnvandring? Så teit og livsfjern var neppe Wergeland.

Ta med deg det multikultipratet ditt og reis ned til Saudi-Arabia. Så kan du se hvor langt du kommer med det der.

Gjest Gjest
Skrevet
. Hva er poenget med å danne en egen nasjon,

Wergeland danet ikke Norge. Norge ble sammlet i 872 da slaget med Hafrsfjord stod Norge har vært dannet i over 1000 år. Norge var tross alt et fritt og eget land flere 100 år før de kom i unionene først kalmar unionen så den danske så den svenske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...