Mediocre Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Nr 1 : Har noen en bra primer (er det dèt det heter?) å anbefale? Nr 2 : Kanskje litt teit, men er det for tidlig å begynne å bruke øyekrem når man er 20 ? Jeg bruker ikke å smøre vanlig ansiktskrem rundt øynene, men de trenger vel litt pleie de også? Takk for svar
Bex Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 Jeg ville vært litt betenkt med å bruke primer. Den drar jo all den naturlige fuktigheten vekk fra et så sart område. Prøvde faktisk en fra ArtDeco på hånda mi ei natt, og øyeskyggen satt bra helt til neste morgen den, men hadde fått utslett av kremen... Og jeg har ikke spesielt ømfindtlig hud. Men å bruke en øyekrem i perioder der det trengs er jo bare bra. Bare pass på at du kjøper riktig krem for deg og at du ikke bruker mer enn du skal!
Gjest Deception Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 Jeg bruker alltid primer under øyeskygge, og har ikke hatt noen problemer med tørr hud. Artdeco er fin, og nok den som sitter best, men den er temmelig parfymert. Nå prøver jeg ut den ufargede primeren fra Make Up Store, som er mye tynnere i konsistensen, og uparfymert (tror jeg).
Gjest StockDama Skrevet 16. mai 2007 #4 Skrevet 16. mai 2007 brukes gosh sin primer, billig, men på meg holder den hele dagen, så jeg er fornøyd.
Bex Skrevet 16. mai 2007 #5 Skrevet 16. mai 2007 Jeg bruker alltid primer under øyeskygge, og har ikke hatt noen problemer med tørr hud. Artdeco er fin, og nok den som sitter best, men den er temmelig parfymert. Nå prøver jeg ut den ufargede primeren fra Make Up Store, som er mye tynnere i konsistensen, og uparfymert (tror jeg). ← Bør kanskje prøve den jeg også. For er jo veldig praktisk at skyggen sitter hele dagen. Men vil jo beskytte huden så godt jeg kan, så får holde meg unna parfymerte produkter, kanskje!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå