Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har forslag til en god bodylotion som gir masse fuktighet uten og virke fet på huden? Synes liksom at alle jeg prøver er så fete, begynner og klø like etter påføring. Det kommer jo sikkert av at jeg trenger mye fukt, så jeg smører på mye, men da blir den for fet på huden :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For flere år siden brukte jeg noe som het "bodymilk" fra HTH (tror det het det, og lurer på om den ble kjøpt på apoteket). Den var ikke fet, og passer veldig bra om sommeren. Vet ikke helt hvorfor jeg ikke bruker den lenger...

Gjest Deception
Skrevet

Clinique All About Moisture bodylotion er fin. Fås i 400 ml pumpeflaske, og er uparfymert, men jeg synes den har et hint av mentol/mynte. :)

Skrevet

Jeg liker vaseline intensive care cøøl & fresh (med aloe vera) er bra. Den fukter bra og trekker inn i huden med en gang. Så lukter den sååå godt og friskt :tommel:

Gjest Jytte
Skrevet

Jeg bare elsker Brazil Nut-serien til Body Shop og kjøper både body-butter og en bodylotion i den serien .. Alldeles nydelige - trenger ikke bruke parfyme når jeg har dem på kroppen.

Skrevet
Clinique All About Moisture bodylotion er fin. Fås i 400 ml pumpeflaske, og er uparfymert, men jeg synes den har et hint av mentol/mynte. :)

Jeg elsker denne, den er drøy, føles lett og trekker seg raskt inn og er en anelse kjølende. 400 ml pumpeflasken koster ca 130 kr på taxfree, synes absolutt ikke det er ille. :)

Skrevet

Jeg liker Natusan(den rosa flasken) og L'Orèals bodyltion. De trekker kjapt inn og etterlater ingen fet eller ekkel hinne på huden. Koster ikke mye heller.

Skrevet

Jeg er helt frelst på Biotherm sin. De har en for tørr hund også. Ikke fet og veldig lett å smøre ut, samtidig som den gir masse fukt.

Skrevet

Jason Aloe Vera bodylotion gir masse fukt, og er ikke fet. Veldig behagelig, kan også lindre kløe. Fin også etter soling! Den har en ganske nøytral lett duft. :)

Gjest Borghild
Skrevet

Caresse fra Lancome er herrrrrrrrrrrrrrrrrrrrlig! Lukter deilig og huden blir såååååå myk. Et billig alternativ er Heitur Pottur bodylotion. Billig og bra.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet
Jason Aloe Vera bodylotion gir masse fukt, og er ikke fet. Veldig behagelig, kan også lindre kløe. Fin også etter soling! Den har en ganske nøytral lett duft.  :)

:Nikke:

Skrevet

Elizabeth Arden sin bodylotion med honning i er herlig :) Trekker inn i huden med en gang og du blir myk som silke..!

Gjest *kosejoker*
Skrevet

Jeg liker Dove sin bodylotion veldig godt, den på flaske, ikke krukke Dove'n. :)

Skrevet

Takk for svar. Jeg skal i hvertfall gå til innkjøp av den fra Biotherm og Clinique.

Tar gjerne i mot flere svar. OG har noen forresten prøvd body-spray-oljene fra The Body Shop? Er de fete og klissete?

Skrevet

Vil gjerne støtte valget om å forsøke Clinique og Biotherm :)

Av Biotherm sine synes jeg særlig den med oliven (grønn flaske) og den med soya (?) er best. Den siste er til forveksling lik den "vanlige" med sitrusduft - dvs hvit flaske med blå skrift - men den er mye bedre på. Begge kan virke litt fetere, men smekker rett inn i huden som blir myk og god :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...