Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Jeg har fått en merkelig "utflod"... Det kommer ut vekselvis lysebrune og hvite kornete små klumper. Jeg prøvde å ta en vivag, og da jeg puttet den inn kjente jeg at veggene inni der var helt kornete de også, virka veldig ujevne og ikke glatte, det gikk trått liksom. Kjentes nesten ut som hele greia holder på å gå i oppløsning! Så hadde jeg jo denne pilla inne i natt, og da jeg stod opp rant den ut igjen helt tyntflytende, og sammen med litt blod og flere sånne små kornete greier... Jeg har hatt mensen for 1 1/2 uke siden, så blodet er helt utenfor skjema, for å si det sånn. Noen som kan hjelpe meg?? Har bestilt time hos gynekolog, men er temmelig nervøs i mellomtida...
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 Sopp el, neppe noe farlig når du bare får rett kur for det. Slik piller ser forresten alltid merkelige ut når de kommer ut
Gjest TS Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 Det tyntflytende var pillen som kom ut igjen, men det andre kornete greiene var der i to dager før det. Jeg har lest litt på nettet nå og ser at det mest sannsynlig er en slags soppinfeksjon. Men jeg har hatt sopp før, og det har ikke vært som dette i det hele tatt!! Og hvorfor kommer det blod i forbindelse med sopp? Det som bekymrer meg mest er den konsistensen som det virket som det var på skjedeveggene... Noen som har opplevd noe sånt?? Også er det en merkelig lukt, det første jeg tenkte på var blomkarse, sånn man planta i melkekartonger på barneskolen... ???
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2007 #4 Skrevet 16. mai 2007 Jeg må følge litt med her. Har også hatt underlivsproblemer de siste dagene og har gått på Canestenkur. I går begynte det å lukte surt og jeg har utflod som er ruglete slik som du beskriver. I tillegg er jeg veldig varm i sjeden. Tro hvor lenge dette varer da?
Tari Skrevet 16. mai 2007 #5 Skrevet 16. mai 2007 Det høres ut som sopp ja og grunnen til at det er kornete på skjedeveggene er fordi du har MYE sopp..Har hatt det selv og det er ubehagelig. Det kommer ofte litt blod på meg også om jeg bruker Vivag. Gå til legen og få resept på Diflucan, tar soppen som bare det.
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2007 #6 Skrevet 18. mai 2007 Det høres ut som sopp ja og grunnen til at det er kornete på skjedeveggene er fordi du har MYE sopp..Har hatt det selv og det er ubehagelig. Det kommer ofte litt blod på meg også om jeg bruker Vivag. Gå til legen og få resept på Diflucan, tar soppen som bare det. ← Takk for svar! Jeg må si jeg ble ganske letta over dette.... Men det har kommet bittelitt blod kontinuerlig siden mandag, dagen etter jeg satte inn vivag.. Er det også vanlig, at det varer så lenge?
Amanlis Skrevet 18. mai 2007 #7 Skrevet 18. mai 2007 Takk for svar! Jeg må si jeg ble ganske letta over dette.... Men det har kommet bittelitt blod kontinuerlig siden mandag, dagen etter jeg satte inn vivag.. Er det også vanlig, at det varer så lenge? Men du er klar over at Vivag ikke dreper soppen?
Nabodama Skrevet 19. mai 2007 #8 Skrevet 19. mai 2007 Hvorfor ikke bare gå til legen med slike problemer?
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2007 #9 Skrevet 19. mai 2007 Hvorfor ikke bare gå til legen med slike problemer? Hun har jo bestilt time, men det kan fort ta et par uker å komme til... Greit å spørre litt rundt for å finne ut hvordan lindre, og for å forhåpentligvis få bekreftet for seg selv at det er noe som er kjapt gjort å få ordnet med rett resept.
Gjest Gjest_Tari_* Skrevet 19. mai 2007 #10 Skrevet 19. mai 2007 Takk for svar! Jeg må si jeg ble ganske letta over dette.... Men det har kommet bittelitt blod kontinuerlig siden mandag, dagen etter jeg satte inn vivag.. Er det også vanlig, at det varer så lenge? Om det er mange dager siden du satte inn Vivag sist så høres det vel litt rart ut at du blør, men det er klart slimhinnene dine kan jo være såre. Jeg tror jeg blødde et par dager etter jeg brukte Vivag. Men, du får bedre svar når du drar til legen, det er lurt å sjekke slike ting.
Gjest TS Skrevet 21. mai 2007 #11 Skrevet 21. mai 2007 Jeg er klar over at vivag ikke dreper sopp, men jeg var usikker på hva som var galt i det hele tatt, for de andre gangene jeg har hatt sopp har det ikke kommet noe sånn hvitt, det har bare vært kløe, også har jeg blitt hoven etter sex.
Bina Skrevet 21. mai 2007 #12 Skrevet 21. mai 2007 Veldig vanlig at det kommer "sånn hvitt". Det er soppen det Det er variasjoner i hvordan er soppinfeksjon opptrer. Lykke til da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå