Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Jeg har fÄtt en merkelig "utflod"... Det kommer ut vekselvis lysebrune og hvite kornete smÄ klumper. Jeg prÞvde Ä ta en vivag, og da jeg puttet den inn kjente jeg at veggene inni der var helt kornete de ogsÄ, virka veldig ujevne og ikke glatte, det gikk trÄtt liksom. Kjentes nesten ut som hele greia holder pÄ Ä gÄ i opplÞsning! SÄ hadde jeg jo denne pilla inne i natt, og da jeg stod opp rant den ut igjen helt tyntflytende, og sammen med litt blod og flere sÄnne smÄ kornete greier... Jeg har hatt mensen for 1 1/2 uke siden, sÄ blodet er helt utenfor skjema, for Ä si det sÄnn. Noen som kan hjelpe meg?? Har bestilt time hos gynekolog, men er temmelig nervÞs i mellomtida...
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 Sopp el, neppe noe farlig nÄr du bare fÄr rett kur for det. Slik piller ser forresten alltid merkelige ut nÄr de kommer ut
Gjest TS Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 Det tyntflytende var pillen som kom ut igjen, men det andre kornete greiene var der i to dager fÞr det. Jeg har lest litt pÄ nettet nÄ og ser at det mest sannsynlig er en slags soppinfeksjon. Men jeg har hatt sopp fÞr, og det har ikke vÊrt som dette i det hele tatt!! Og hvorfor kommer det blod i forbindelse med sopp? Det som bekymrer meg mest er den konsistensen som det virket som det var pÄ skjedeveggene... Noen som har opplevd noe sÄnt?? OgsÄ er det en merkelig lukt, det fÞrste jeg tenkte pÄ var blomkarse, sÄnn man planta i melkekartonger pÄ barneskolen... ???
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2007 #4 Skrevet 16. mai 2007 Jeg mÄ fÞlge litt med her. Har ogsÄ hatt underlivsproblemer de siste dagene og har gÄtt pÄ Canestenkur. I gÄr begynte det Ä lukte surt og jeg har utflod som er ruglete slik som du beskriver. I tillegg er jeg veldig varm i sjeden. Tro hvor lenge dette varer da?
Tari Skrevet 16. mai 2007 #5 Skrevet 16. mai 2007 Det hÞres ut som sopp ja og grunnen til at det er kornete pÄ skjedeveggene er fordi du har MYE sopp..Har hatt det selv og det er ubehagelig. Det kommer ofte litt blod pÄ meg ogsÄ om jeg bruker Vivag. GÄ til legen og fÄ resept pÄ Diflucan, tar soppen som bare det.
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2007 #6 Skrevet 18. mai 2007 Det hĂžres ut som sopp ja og grunnen til at det er kornete pĂ„ skjedeveggene er fordi du har MYE sopp..Har hatt det selv og det er ubehagelig. Det kommer ofte litt blod pĂ„ meg ogsĂ„ om jeg bruker Vivag. GĂ„ til legen og fĂ„ resept pĂ„ Diflucan, tar soppen som bare det. â Takk for svar! Jeg mĂ„ si jeg ble ganske letta over dette.... Men det har kommet bittelitt blod kontinuerlig siden mandag, dagen etter jeg satte inn vivag.. Er det ogsĂ„ vanlig, at det varer sĂ„ lenge?
Amanlis Skrevet 18. mai 2007 #7 Skrevet 18. mai 2007 Takk for svar! Jeg mÄ si jeg ble ganske letta over dette.... Men det har kommet bittelitt blod kontinuerlig siden mandag, dagen etter jeg satte inn vivag.. Er det ogsÄ vanlig, at det varer sÄ lenge? Men du er klar over at Vivag ikke dreper soppen?
Nabodama Skrevet 19. mai 2007 #8 Skrevet 19. mai 2007 Hvorfor ikke bare gÄ til legen med slike problemer?
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2007 #9 Skrevet 19. mai 2007 Hvorfor ikke bare gÄ til legen med slike problemer? Hun har jo bestilt time, men det kan fort ta et par uker Ä komme til... Greit Ä spÞrre litt rundt for Ä finne ut hvordan lindre, og for Ä forhÄpentligvis fÄ bekreftet for seg selv at det er noe som er kjapt gjort Ä fÄ ordnet med rett resept.
Gjest Gjest_Tari_* Skrevet 19. mai 2007 #10 Skrevet 19. mai 2007 Takk for svar! Jeg mÄ si jeg ble ganske letta over dette.... Men det har kommet bittelitt blod kontinuerlig siden mandag, dagen etter jeg satte inn vivag.. Er det ogsÄ vanlig, at det varer sÄ lenge? Om det er mange dager siden du satte inn Vivag sist sÄ hÞres det vel litt rart ut at du blÞr, men det er klart slimhinnene dine kan jo vÊre sÄre. Jeg tror jeg blÞdde et par dager etter jeg brukte Vivag. Men, du fÄr bedre svar nÄr du drar til legen, det er lurt Ä sjekke slike ting.
Gjest TS Skrevet 21. mai 2007 #11 Skrevet 21. mai 2007 Jeg er klar over at vivag ikke dreper sopp, men jeg var usikker pÄ hva som var galt i det hele tatt, for de andre gangene jeg har hatt sopp har det ikke kommet noe sÄnn hvitt, det har bare vÊrt klÞe, ogsÄ har jeg blitt hoven etter sex.
Bina Skrevet 21. mai 2007 #12 Skrevet 21. mai 2007 Veldig vanlig at det kommer "sÄnn hvitt". Det er soppen det Det er variasjoner i hvordan er soppinfeksjon opptrer. Lykke til da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ